2017. július 8., szombat

Új lakók! :)

Üdv! :)

Ma anyuval délelőtt elmentünk az Auchanba, vagy ahogy a debreceniek hívják:  a madaras Tescoba. Először máshová akartunk menni, de nem volt kedvünk átvágtatni az egész városon, ezért javasoltam azt, hogy menjünk oda. ^^
Főleg azért indultunk el, hogy vegyek ezt-azt a fizetésemből, szóval nem célirányosan vágtunk neki az útnak. :D
Szeretem az Auchant, mert sok a virág és amúgy is kerestem kövirózsát, mert szerettem volna egy kis akváriumba beleültetni és kagylókkal díszíteni. Nagyon régóta tetszik és ahogy bementünk egyből ráakadtam egy komplett ilyenre. :D El se hittem és az ára is jó volt: 1700 Ft! :O Azonnal vettem is egyet, bár volt kínálat, szóval amíg válogattam, addig anya elment kutyatápért. :'D Végül egy olyan mellett döntöttem, amiben van egy cuki, szőrös növényke is (fogalmam sincs, hogy mi egyébként).
Anyu vett egy páfrányt, mert régóta szeretne egyet és most le voltak akciózva a virágok, így 500 Ft-ból megúszta. :D
1,5 óráig nézelődtünk és volt egy kisebb kiakadásom(najó, lehet, hogy közepes volt, vagy nagy...), mert nem találtam a kék hajfestékemet. Eddig mindig lehetett kapni, de úgy tűnt, hogy itt sem árulják már. A DM-ben is megszűnt a forgalmazása, így még nehezebbé vált beszerezni. Végül eldugva találtunk egyet a kiárusított cikkek között, szóval ide se jövök többet festékért. Fuck. ._.
Még vettünk egy kis ezt-azt, például egy imádni való baglyos kinti szőnyeget(az ajtó elé) és ilyen napelemes kerti lámpákat-ha megvertek se jut eszembe a neve xD- darabját kemény 200 Ft-ért. :D Meglepően jó áron vannak bizonyos dolgok itt.

A szóban forgó csoda:


Aztán hazajöttünk, megebédeltünk és hozzáláttam elrendezni az új jövevények helyét. Végül az asztalomra raktam, de olyan kis magányosak voltak ott egyedül, úgyhogy a kinti majomkenyérfából törtem le egy hajtást és anyuval elültettük egy cuki kis kaspóba. A szomszéd háztetejéről szedtem le mohát- beszerzés lvl falu xD- és újjáélesztettem őket, mert ki voltak száradva. Ezután elrendezgettem a növény körül és a Balatonról hozott kagylókkal díszítettem ki. :D
De közben találtam egy másik nagyon cuki kaspót, így abba is ültettünk valamit: történetesen egy kis bambuszt. Az előbb leírtak itt is megismétlődtek-igen, a mohabeszerzés is- és azt meg feltettem a tv tetejére. ^^
Először Gyulát is oda akartam tenni a két növényke mellé, de olyan jól érzi itt magát a hangfal mellett és néhány hónap alatt akkorát nőtt, hogy nincs szívem eltenni innen. Ő egy magányos növényke, mint én. De attól még szeretve van és ez meg is látszik rajta. :) Nem tudom, hogy meséltem-e róla, de őt meg a Praktikerben vettük néhány hónapja. Beleszerettem a rücskös kis külsejébe és valami 600 Ft volt, úgyhogy anya megajándékozott vele. Elneveztem Gyulának, mert Gyula napján kaptam. xD Kapott egy szexi, csillogós, színes és férfias névtáblát is, mert why not? :'D

A két új szerzemény. 
A jobb oldali a fent említett cuki kaspós itthon ültetett növény. :)

A mini bambusz:

És Gyula ♥ :


Mindezek után kedvet kaptam ahhoz, hogy lomtalanítást tartsak. Kipofoztam a szobámat, mert iszonyat sok benne a lom. Bár így sem vagyok teljesen megelégedve az eredménnyel, de határozottan jobb, mint volt. Nehéz eltenni a cosplayeket úgy, hogy ne legyen az egész szobád tele fegyverekkel meg páncéllal. A parókákról nem is beszélve. :'D És akkor ugye a cosplayeket valamivel meg is kell alkotni, szóval a dolgozó szobám tele van papírokkal, anyagokkal, festékekkel, ecsetekkel és mindenféle csodával. Például az egyik szekrényem mögött egy komplett hungarocell tábla van bekészítve, mert nem lehet tudni, hogy mikor száll meg az ihlet. A varrógépdoboz mellé bezsúfolt drótkötegről nem is beszélve... És még ha csak a cosplay lenne az egyetlen hobbim... De nem. Úgyhogy tényleg mindenféle marhasággal tele van szerencsétlen szoba.

Amúgy azt hiszem, hogy 3 hét alatt sikerült takarosan felfáznom az irodában a klíma miatt. De muszáj volt bekapcsolni, mert ketten megsültünk volna anyuval egy ilyen kis helyen. Csak most nem értem magam túl jól. Vettem be egy gyógyszert, remélem kiállítja és időben sikerült elkapnom és kezelnem. Mert ha nem, akkor nagyon fájdalmas napok várnak rám... T_T

Sikerült egy hosszú bejegyzést kerítenem konkrétan a semminek, de nagyon örülök a növénykéimnek és jól esett vásárolgatni anyuval. :)

Majd még jelentkezem.

Sayonara! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése