2017. augusztus 3., csütörtök

Jókai-sokk

Üdv!

Mostanság nem történt semmi különösebb dolog velem, így eddig nem is láttam értelmét a blogolásnak. A vasárnap, hétfő, keddet Lacinál töltöttem. Igen, lenyeltem a haragomat az anyujával szemben, mert hát nem hozzá, hanem a fiához megyek. Elvoltunk. Bár egy rohadt nagy keresztespók beszabadult a szobájába és csak 2 baltacsapástól került az örök vadászmezőkre a kis szemét. Ezután még volt egy másik pók is nála, így nem sokat tudtam aludni vasárnap éjszaka. :'D
Szerencsére többel nem találkoztam, ez is bőven sok(k) volt.

Apa egy borzasztó cégnél dolgozik és a felmondási idejét tölti. Nos, tegnap reggel 7-kor elindult és este 9-kor jött haza. Egész nap vezetett, a 40 fokban egy klíma nélküli!!!! autóban. Amikor hazajött nagyon fájlalta a lábát és a farcsontja tájékát. Nagyon bicegett, járni és ülni is alig tudott. Ma ugyan még elment a munkahelyére,de nem bírta a fájdalmat. Szerencsétlen busszal jött haza és gyalogolt is jó sokat. Ezután motorral elment az orvoshoz, ahol kiderült, hogy ülőideg gyulladása van. Az orvos azt mondta, hogy valószínűleg az egész napos forró kocsiban való vezetés és a stressz okozta. Most táppénzen van, de szegény a gyógyszertől rosszul lett, szóval holnap még mennie kell egy kört a doktorhoz. :( Nagyon sajnálom a szüleimet. Anya hónapok óta fogfájással küzd, ki is húztak neki néhányat, és nem akarnak gyógyulni, de mindenhol lerázzák az orvosok. Pedig már a nyakába is kisugárzik, ami nem a legegészségesebb dolog. Ilyen a magyar eü. Gratulálok. (Y) -.- Amikor itthon van, akkor egészen jól van, nem fáj neki annyira. Biztos neki is a munkahelyi stressz okozza. Nem tudom, én nem azért akarok ennyit tanulni, hogy azután a papírjaimmal egy munkahelyre bekerülve 5-10 év alatt kicsináljanak és koporsóba végezzem. Egyre inkább azt érzem, hogy nincs jövőm itt, ebben az utálatos országban. Arról nem is beszélve, hogy kb. 2 hete letört a fogam legelöl és az orvos csak augusztus 31-re tudott időpontot adni, de az sem biztos még, majd fel kell hívni, hogy akkor mehetek-e? Fantörpikus.... :|
No, jó. Legyen elég ennyi a negatív dolgokból.

Hamarosan névnapom lesz és mivel ma már megérkezett az ajándékom, így anyuék azt mondták, hogy nem várják meg vele a szombatot, élvezzem ki. Egy elég nagy és nehéz doboz várt rám, egyből tudtam, hogy könyveket kapok. *-* ♥ Sokszor említettem már, hogy szeretünk antikvár oldalakról könyvet rendelni, mert egy új, bolti könyv áráért itt 3-4-et veszünk. Azt is említettem már párszor, hogy mennyire imádom Jókait és az itthon fellelhető összes könyvét kiolvastam már. Így aztán nagyon örültem, amikor láttam, hogy 7!!! Jókai lapul a dobozban és egy ajándék könyv, amit ha a vásárló igényel, akkor megkap. Egészen jó kis ajándék könyveket szoktak tenni a dobozba. :) Úgyhogy 8 könyvvel lettem gazdagabb. Nagyon örülök. *-* Igaz, az elhelyezésük némi pakolást és logisztikai feladatot igényelt, de megoldottam és jó helyük lett.
Most gyorsan ki is olvastam még Erdős Renée-Brüsszeli csipkéjét. Ma este már el is kezdtem Jókainak-A lőcsei fehér asszonyát. Eddig nagyon tetszik. :3

Az ajándékaim *w* ♥ Kicsit homályos lett a kép,
de szerintem látszanak. xD

Na, most hogy kiömlengtem magam a könyveimről gondoltam megjegyzem, hogy designt cseréltem. Ami egyébként megint nem tetszik, úgy tűnik mostanában nem vagyok formában. :'D
Viszont meglepve láttam, hogy elértük a 70.000-es látogatottságot! Hűha! :O És már 190-el meg is haladtuk azt. Nem semmi. Köszönöm mindenkinek, aki olvas! ^^

Kb. ennyi lettem volna mára.
Lacival nyaralást tervezünk, szóval remélem hamarosan egy jó élménybeszámolóval jöhetek majd.

Pá!! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése