2016. április 13., szerda

Egy lélegzetvételnyi pihi...

Sziasztok!

Gondoltam gyorsba megejtek egy bejegyzést, de nem lesz túl hosszú. Nagyon fáradt vagyok . xD

Múlthét pénteken és szombaton voltam németből nyelv vizsgázni, de elmentünk 43 km-rel arrébb, mert a német tanárom azt mondta, hogy ott kedvesebbek, mint Debrecenbe.
Pénteken volt az írásbeli, de előtte való 2 nap reggeltől késő délutánig nyomattam a németet. Persze előtte egy hónappal elkezdtem az írásbelire gyakorolni.
Fhúh, rég féltem ennyire. Ráadásul kedden és szerdán Lacival annyira összevesztünk, hogy nem is nagyon beszéltünk egymással. Ez még inkább kiakasztott. Szóval mire elbattyogtunk a helyszínre, addigra zombi voltam. xD

4 óra alatt lement az írásbeli, de nehezedett és változott tavalyhoz képest. Nem is én lennék... xD Végül kb este negyed 8-ra értünk haza és reggel ismét 2x 43 km várt ránk és ráadásul 8-ra ott kellett lenni. Persze az út se volt zökkenőmentes. Pénteken apa vezetett és 45 percig bolyongtunk a belvárosban, mert mindenki, akit megkérdeztünk máshová irányított minket. Ezzel nem is lett volna baj, hisz időben indultunk, csak nekem akkor kb. egy jó órája iszonyatosan kellett pisilni és volt az a pont, amikor már mondtam, hogy vagy keresünk valami helyet, vagy takaríthatjuk az autót...
De szerencsére az utóbbira nem került sor.

Szóóval miután túl voltam az első megpróbáltatáson, jöhetett a második. Csak ezen annyira izgultam, hogy nem is nagyon aludtam. Nem mintha azon a héten olyan sokat aludtam és pihentem volna. xD
Szerencsére hamar sor került rám, de azért kicsit érdekes volt kb életemben először képet leírni és vitázni. :"D De azért próbáltam a legjobbat kihozni magamból. Így is ez volt életem leghosszabb 15 perce. :'D De a tanáromnak igaza volt: két aranyos nő szóbeliztetett. :)
Utána kicsit fellélegezve indultunk haza anyuval, de én beugrottam az Oszakéra, mert kb dél körülre oda is értem.
Ott volt Laci meg Tomi is. Lacira ismét megharagudtam, mert nem elég, hogy cigizett (nem bírta volna ki -.-) ráadásul az én sulimnál... Az Oszake miatt nem akartam balhézni, de egész végig rossz kedvem volt és mérges is voltam, ráadásul még magamba is kellett tartanom.
Nem volt nagy szám szerintem. Bár vettem 600!!!! Ft-ért egy Stark nyakláncot. Ezért megérte elmenni, a többiért kevésbé. Tomival elmentek szerepezni én meg ott bolyongtam kb. egy jó 3/4 órát egyedül és unatkoztam és majdnem el is aludtam. :"D Szóóval a jövő évet lehet meggondolom, hogy menjek-éé.. Ráadásul kezdi kinőni a rendezvény a helyet és úgy éreztem magam, mintha egy szardíniás dobozban lennék. Laciékhoz menet elaludtam a buszon, teljesen ko voltam. :'D
Úgyhogy ennyit erről az egészről.

Ma végre kiállítottuk a vizsgamunkáinkat a suliban, de hát az is... Az enyém egy másik ember képe alá lett bezsúfolva, de csak az enyém xD És még ferdén is lóg. Köszönöm MFG ezért a 4 évért... -.-
De legalább már ezen se kell aggóni. Az osztályzáson meg már úgy is tudom, hogy 4-esnél jobbat nem kapok, mert grafika és mert nem elvont paca. Szóval beletörődtem. :'D
Ilyen lett amúgy a kész lenyomat. Omg a nyomtatás is egy külön történet volt. Áhh... XD
Cím: Kapcsolat



No, a végére még kikerekedik a történet, nem is lett olyan rövid, mint hittem.
De most megyek.

Páá! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése