2016. április 17., vasárnap

Rövid hétvége :/

Ahoy!

Írok pár sort, aztán megyek német leveleket írni :'D Úgy hiányzott már... Ehh.. ._.
Mostanság nem sok minden történt, a vihar előtti csend korszakát élem. 2 hét és érettségizem. A legdurvább az, hogy nem izgulok, sőt nem is nagyon érdekel xD Valahogy nem érzem azt, hogy annyira túl kéne  lihegni. Persze, most már elkezdek gyakorolni rá, de emiatt nem teszem magam
tönkre.
Pénteken elkezdték értékelni a vizsga munkáinkat, de pont nem kerültem sorra, szóval szerdán tudom meg, hogy mennyire húznak le. xD Valahogy nem várom.. :'D
Pénteken Laci eljött megnézni a kiállítást. Szegény ott ült egy csomót a suli előtt, olyan cuki volt. :3
Csütörtökön is összefutottunk és nagyon meglepődtem, hogy nem volt cigi szaga. Tök boldog voltam. Pénteken is jó illatú volt és valahogy teljesen máshogy tudtam hozzá viszonyulni. Nem volt bennem az a zsigerből jövő harag, ami mindig ott van, ha érzem rajta. Most nem is veszekedtünk semmin, tök jól elvoltunk. Elmentünk fagyizni, beszélgettünk és aludtunk egy csomót. Most nálunk voltunk. Bárcsak mindig így menne minden... Teljesen olyan volt az egész, mint a régi szép időkben. :)

Viszont szombat este ment is és nem akarta, hogy vele menjek, ami kicsit rosszul esett. :S
Nagyon rég töltöttem egyedül a szombat estét. :( De animéztem. Megnéztem a Boku dake ga Inai Machi-t. Hatalmas pozitív csalódás volt, nem is tudom mikor volt olyan, hogy ennyire ráfüggjek egy animére. Egyszerűen imádtam és egy éjszaka alatt ki is végeztem. Még álmodtam is vele valamit, ami tényleg ritka volt mostanság. :3 Ez egy olyan anime, amit megnéznék még egyszer szívesen. :D
3-kor feküdtem le, mert addig néztem xD

Reggel 8:48-kor apa telefonjára keltem. Egy Asking Alexandria szám van neki beállítva. Hát, nem a legjobb ébresztések közé tartozik... Szóval gyilkos kedvvel keltem fel és nem is aludhattam vissza. Elmentünk a temetőbe meg a Tescoba. Utána hazajöttünk és teljesen kidőltem. xD 2-kor keltem fel és utána elmentünk anyuékkal fagyizni. :3
Utána meg kiültünk apuhoz az udvarra, amíg takarította a fűzfa alatt a gallyakat, mert a hatalmas szél miatt rengeteg lehullott a fáról.
És kb ennyi is volt a hétvége, elrepült egy szempillantás alatt. :/

Kb. ennyit tudtam most írni.

Báááááj. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése