2016. március 10., csütörtök

Meló van gyerekek :D

Csövi!

Igen, mint észrevehettétek újra itt vagyok és milyen időben... Nos, még mindig nem vagyok 100-as, és ha bár úgy volt, hogy holnap megyek, ez a terv ugrott. Anyuék nem szívesen engednek még, most valamiért nagyon aggódnak értem. A pótlástól annyira nem félek, van egy rahedli jegyem és annak nagy része 5-ös. Bár jó lenne nem rossz jegyeket bezsebelni most így 12-ben, de igyekszem. :)

Ma rajzolgattam kicsit. Vagyis ...jó sokat xD Azt hiszem rátaláltam magamra a digi rajzolásban is. Nem nagyon ment ez nekem, mindig küszködtem vele, főleg a színezéssel. Most apró kis képregényeket gyártok, max 4 paneleseket. Ezek kb 1-1,5 óra alatt készülnek el és igazán élvezem őket csinálni. :D Olyan kár, hogy ha visszamegyek a suliba nem lesz annyi időm és energiám, hogy mindent beleadhassak. Ami elég szörnyű, mert amiket igazán szeretnék csinálni, azokra gyakran nincs már erőm. Most is a túlhajtottság miatt betegedtem le ennyire. Már egy éve nem voltam ilyen beteg. :"D Lehet több is, mint egy éve.
Szóval visszatérve a rajzolásra.. Új technikát próbálgattam, ez pedig ez a nagyon apró vonalazva árnyékolás. Nekem bejön. :D Iszonyatosan élvezem, noha lehet valakinek nem jön be ez a sok vonal, de rájöttem, hogy grafikus beállítottsággal hiába próbálok festői és letisztult lenni (félreértés ne essék, a festmények se mind letisztultak). Nekem a vonal ad erőt, vonalakkal érzem magam jól és azokkal is fejezem ki magam igazán . A vizsgamunkám is linómetszet lesz. Emiatt kicsit aggódom, hisz persze lássuk be, a grafika a hagyományban még mindig nem olyan értékű, mint a festészet. De nem szeretek annyira festeni. Persze jól esik, de én vonalak gyártására születtem. ><

Egy kis ízelítő a Retard művek projektből :) 
Bátorkodtam csinálni egy új Facebook oldalt (sajnos rá kell jönnöm, hogy a mai világban vajmi kevesen látogatnak rendszeresen weboldalakat. Minden a FB-kal van összeköttetésben, ott kell ügyesnek lenni. Kár... ) a képregényeimnek. Kicsit vicces vagy talán (ha nem ismernek) meglepő a neve: Retard művek. Ez főleg Laciról és rólam szól, de lesz amin megjelenik a családom és a barátaim. Laci mindig azt mondogatja, hogy olyan kis retard vagyok. Maguk a képregények is meglepően optimisták, mert akármilyen depis is vagyok, a humort szeretem. Főleg ha fanyar és fáj. xD

Ami nagyon meglepett az az, hogy egy nap alatt kb 85 lájkot kapott az oldal és nagyon sokat a képeim is (kemény 3 oldalt töltöttem fel). A munkáim ilyen rövid idő alatt ennyi elismerést még soha nem kaptak, szinte hallottam, ahogy ujjonganak a mappákban. Olyan jó lenne, ha folytatódna ez a siker és csak nőne a követők száma. Az oldal lájkokkal kapcsolatban megtanultam, hogy hiába van a Kykky Artnak csaknem 580 lájkolója, ebből talán 8-10 ember az, aki néha dob egy lájkot egy-egy új munkámra. Persze néha nagyon inaktív vagyok, de rájöttem, hogy szörnyen sok minden érdekel és ha belemerülök valamibe, akkor szokásom hanyagolni a többi dolgot. :'D Ehh..

Amik mostanában foglalkoztatnak:
-olvasás--> imádok olvasni, de anya annyi jó könyvet összerendelt és én is megkaptam az összes magyarul kiadott Trónok harca könyvet :"D
-BJD készítés--> elkezdtem, de iszonyat meló, borzalmasan sok idő, de állandóan megpiszkálgatom a félbehagyott babát, mert annyira izgaaat
-weboldal szerkesztés/blogolás--> szörnyen hiányzik az, hogy a blogon kívül is legyen egy oldalam. Imádok weblapot szerkeszteni T_T Ezért lenne jó, ha befutna a Retard művek, akkor lazán lehetne egy oldal is hozzá. :) *ravasz vigyor*
-ékszerkészítés --> van egy annyira kafa bolt Debrecenbe, ahol mindenféle kis kütyüt lehet kapni és annyi házi készítésű ékszert lehet gyártani *w*
-rajz rendelések-->tudom, anyu kollega nőjének ígértem 3 kutyát majd egy éve, de annyira tökömtelevan az állat rajokkal. xD Jó lenne azért pénzt kapni, amit szeretek is rajzolni.. Na meg persze jó lenne tudni a pólórendelésekkel mi a helyzet...
-cosplay és varrás--> úúúgy szeretnék cpzni, de varrni nem tudok még tökéletesen. A faszántos varrógépem még nem használtam, mama meghalt, mielőtt megmutathatta volna és még mindig nincs erőm egyedül nekiülni. :S És szeretnék random ruhákat is csinálni magamnak.

Ja. Így hirtelen csak ennyi dolog jutott eszembe, amit szívesen csinálnék hébe-hóba. De lássuk be elég nehézkes érettségi, nyelvvizsga és felvételi előtt ezeket megvalósítani. Max bele-bele kapni egybe. Meg azért a szabadidőm nagy részét Lacival töltöm ( ami kimerül abban, hogy max péntek délután és szombat vasárnap találkozunk. A többi nap a tanulásé és a kinyúlásé.)

Fhúh, na azt hiszem visszatértem a régi mennyiséghez xD Igazából még volt, amit meg akartam osztani, de azt hiszem az meg fog érdemelni egy külön bejegyzést.

Puszipá! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése