2016. március 7., hétfő

Valami

Hoy!

Aktívkodom kicsit, ha már úgy is kényszerpihenőn vagyok. Jól lebetegedtem. ._. A múlthetem iszonyat volt, doga dogát és felelés felelést követett. Pénteken már éreztem, hogy fájdogál a torkom, de meglepő módon mégis a hasam kezdett el görcsölni és ment a hasam is. Ami a legdurvább,hogy majdnem hánytam. Én O.o Aki 10 éve nem hányt. Mondjuk szerencsére most sem. xD Szóval a buszra se mertem felszállni, úgyhogy aput hívtam, hogy jöjjön be értem. A gáz csak az volt, hogy akkor már 5 napja nem láttam Lacit és úgy volt, hogy délután jövünk hozzánk... Hát sajnos nem :( Szóval a délután egy részét bőgéssel töltöttem. :'D Viszont igyekeztem összeszedni magam, mert szombatra az volt megbeszélve, hogy itt alszik. Szerencsére a hasmars elmúlt, csak egyre jobban kezdett kijönni rajtam a nátha. Végül bevállalta a baciáradatot és eljött. :)
Anyu ment céges nőnapi bulira, szóval egész érdekes kis napunk volt. :) Ment ezerrel a szelfi. xD

Lacival is jól éreztem magam, mostanában sokat veszekedtünk és végre rendbe jöttek a dolgaink.
Az a baj, hogy ha sokáig nem látom, akkor nem csak depis de ideges is leszek és mindenre ugrom. De úgy vettem észre, hogy ő is hasonlóan viselkedik. A legrosszabb az, hogy mindketten szörnyen
büszkék vagyunk és az elveinkből már csak azért sem engedünk. Egy összeveszés utáni bocsánat kérés vagy kibékülés, esetleg a másik igazának elismerése nehéz dolog nekünk. Mert persze a büszkeséghez társul a makacsság is, szóval ha két ilyen erős jellem kerül össze, az nem vezet feltétlenül mindig boldog szerelmes prüntyögéshez. De azt meg egyikőnk se tudná elviselni, ha a párja egy buta tök lenne és semmi véleménye nem lenne, érvelni se tudna... Hát itt van az eredménye xD Két makacs szamár xD
Nem lesz egyszerű az életünk egymással, ezt tudom. De szeretem annyira, hogy ezt bevállaljam és persze ez fordítva is igaz. :)
Még az éjszaka közepén is képes felkelni, hogy megnézze, nincs-e lázam. Vigyázott rám és figyelt, hogy jól vagyok-e. Annyira jól esett ez tőle :3


Hmm... Más újsággal nem igazán szolgálhatok. Mostanában nem néztem animét, nehéz jót találni és időt és energiát fektetni bele. xD :"D Főleg, hogy inkább sorozatozok. A Vikingeket néztem most Laci unszolására és nem bántam meg. Nagyon megtetszett a kultúrájuk. Rendeltünk is egy-egy Mjölnir nyakláncot. :3 Azóta minden nap rajtam van. Persze nagyon kevesen tudják, hogy mi az a valami a nyakamba, de nem is azért hordom. *-*
Így néz ki az egyém:


És nemsoká jön az új Leander Kills albumom :3 Nem szoktam rendelgetni, de ezt a két dolgot(Mjölnir és album) most muszáj volt. Úgy vároom *---*

Hátööö... Ennyi igazából.

Majd jelentkezem.
Páá :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése