2016. március 2., szerda

Fogós dolgok...

Üdv népek!

Most van egy kis időm és egy gyors design csere után megejtek egy bejegyzést is.
Tegnap voltam fogorvosnál. Nos, rólam tudni kell, hogy kb. 6-8 éve nem kellett mennem, csak a sulis rutinszűrésen senyvedeztem a váróban. Elég rossz emlékeim fűződnek a kis kori fogászati kezelésekhez, szóval félve mentem be a váróba. Meglepő módon 15 perc után szólítottak. Először a falu fogorvosánál próbálkoztam be, 2 fogamat kéne újra betömi. 2 órányi ücsörgés után meguntam és elhúztam onnan. Főleg, hogy azok is sorra kerültek, akik épp akkor estek be, nekem meg elvileg 2 hete előre egyeztetett időpontom volt... Naaaa mind1. Inkább elmentem a suli fogorvosához. Nagyon kedvesek voltak velem és érzéstelenítettek! Az előző tömések során nem kaptam érzéstelenítőt és kimartam a szék huzatát xD Nos, igen... Általános iskolás emlékek...

Nem is lett volna semmi baj, ha az izgalomtól nem jött volna rám a pisilhetnék. A kezelés végére már görcsölt a hasam a fájdalomtól és persze össze is húztam magam. A fogorvos pedig megkérdezte, hogy fáj valamim? Mondom nem, csak pisilnem kel... Hát ki lettem röhögve, de legalább cuki volt és odaadta a WC kulcsát. xD Végül is annyiból jó volt, hogy nem is figyeltem a fájdalomra csak arra, hogy be ne pisiljek. xD Ez annyira jellemző rám. De még egy lyukas fog így is betömésre vár, amit csak 17-én intéznek el. Nem sietik el a dolgokat, az biztos.
Az arcom annyira le volt zsibbadva, hogy csak este fél 9-kor tudtam enni. Nagyon kafa volt egész nap éhezni. xD Ez is tipikusan én.
Tegnap még 3 dogát is írtunk, ma 2x feleltem, szóval suli szinten is zajlik az élet. És áprilisban megyek nyelv vizsgázni, közben folyamatosan készül a vizsgamunkám, ami egy linó metszet lesz. :) Ma kezdtem el metszeni, Éci mind a 2 rajzórán nézte, ahogy csinálom xD Lőtt rólam egy képet is :D


Hát úgy nagy vonalakban ennyi.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése