2015. január 1., csütörtök

Ünnepekről

Sziasztok. Na, ilyen se volt még, hogy ne gépről blogoljak. :)
Kicsit le vagyok maradva blogolás terén, de mindjárt megértitek, hogy miért. Szóval kezdjük a téli szünet első napjaival... Laci nuku, otthon feküdt betegen, hát akkor beletemetkeztem a munkába. Úgy volt, hogy a csajokkal megyünk korizni, de végül én is náthás lettem. 4 napig szinte alvás és evés nélkül rajzoltam. A 4 megrendelést plusz 2 dobozt festettem meg. Egy darabig nem akarok rajzolni xD Ha géphez kerülök, majd megmutatom miket csináltam.
Szóval szenteste jó szarul voltam, jöttek mamáék szokásosan egy óra késéssel. Anyu cirkuszolt, mint minden évben. xD Ez már ilyen családi rituálé. Mamáék késnek, az úton meg az előszobába veszekednek egy sort, amíg ide nem érnek anyu nekünk dühöng. Apuval addig díszítjük a fát. Már pár éve nincs csúcsdíszünk, anya eltörte. Most felhorkanna, h mi az, h ő törte el? De hát ami a Dobos családba eltörik, az mind anya keze által történik. xD Szóval cigányoltam gyorsba egy csúcsdíszt. (Cigányolás Dobos eredetű szó, annyit tesz, mint barkácsolni, minden szarból valami összetettebb szart készíteni).
Majd hozok róla képet. Az alja wc papír guriga, a teteje meg egy eltört tetejű karácsonyfa dísz, abba beleszúrva egy ecset xD. Ezt összeszigetelőszalagoztam, és alufóliát ragasztottam rá. xD Ne röhögj, nagyon menőn néz ki. Aztán Kati mama közölte, h nekik van otthon vagy 3, miért nem kérdeztük, ő adott volna. Már mindegy. Ez eredeti made in Kykky. xD
Szóval egész tűrhető volt a szent este. Kaptam tőlük egy faszántos fejest. Végre nem kell apával egy fejesen osztoznunk. Anya ott örült, h dejó,ebből már nem lesz veszekedés, de mi abban a percben összevesztünk az új fejesen. xDD
Papa annyira átszellemült, hogy ajándékozás után elaludt a fotelben xD. Utána elmentek és anyuékkal odaadtuk egymásnak az ajándékainkat. Örülök, mert olyan ajándékokkal leptük meg egymást, ami hasznos és régóta vágytunk rá. Én egy tabletet és egy birkás trutyis tálat kaptam. Onnan tudtam, h azt anya vette nekem, h meg volt csorbulva a széle, mert mint kiderült csomagolás közben érte egy kisebb baleset xD.



Ja, szómagyarázat lemaradt. Trutyi= gabonapehely. xD
Szóóval ilyen szokásos agyfasz karácsonyunk volt. Mama nagyon hiányzott, de igyekeztünk, h ne sírjunk, mert ha karácsonykor sírni látna minket, a Mennyből is képes lenne seggbe rúgni a bandát. <3
Másnap jött Laci, tiszta beteg volt szegény. Ajándékozás után szinte végig aludt. Aztán én is voltam náluk, ugyan ez volt a helyzet. Örült a saját készítésű Roados pólónak. (Kép hamarosan)
Aztán teltek a napok, jött a 29-e. Egy éves évfordulónk. Korizni mentünk. Laci életében nem volt még, én meg talán 7.-be voltam egyszer az osztállyal. Szóval egyikünk sem egy vérprofi korcslyás, de meglepő módon pár kör után nekem nagyon jól ment. Még egyszer megfordulni is sikerült és egyszer sem estem el. :D Csak hát Laci... maradjunk annyiban, h nem az ő asztala a jég. Úgyhogy hamar eljöttünk. Elmentünk hozzájuk. Filmeztünk, aztán go haza. Természetesen anyának rossz kedve volt, már az előszobában elkezdett velem pőrölni. Csodás napom megkoronázása volt ez.
Most pedig a szilveszteremről jönne a beszámoló, h ó de jó volt Lacival, milyen jó volt a tűzijáték, éjféli csók, hülyéskedés. SE! Ugyanis úgy felfáztam, h itthon feküdtem megsiratva véres pisimet és reménykedve abba, h nem kell kórházba mennem. Az alvás fogalmát 2 napig nem ismertem, fetrengtem a görcsöktől és a fájdalomtól és egész nap sírtam, h nem mehetek Laciék szilveszterezni. Mondjuk annak örülök, h miattam nem szívtak Tomival és elmentek Timóékhoz bulizni. Éjféli hívása után újabb sírógörcs. Igen, én bőgve kezdtem az újévet. Bár anyának igaza volt abban, h olyan volt a szilveszterem, mint az egész évem. Szar, fájdalmas és sírós. Végül 2-kor sikerült megnyugodnom és elaludnom. Már jobban vagyok, nem pisilek vért és a görcsök is alább hagytak. Úgyh ha vki kérdezné milyen volt a szilveszterem ennyit mondanék neki: apám mellettem horkolt, míg anyuval vmi szar, ezer éves filmet néztünk és közben a bedurrant hólyagom kínzott. Egy szóval fos volt <3
Remélem nektek jobban teltek az ünnepek. B.ú.é.k. mindenkinek.
(Ez valóban a bú-m ék-e volt.... )

Bocsi a gépelési hibákért, de tabletről írni egy ekkora bejegyzést... őrült vagyok xD Ha jobban leszek, majd gépről kijavítom és képeket is hozok. Addig érjétek be ennyivel. Design csere várható, ha a hólyagom okés lesz xDD








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése