2015. január 23., péntek

A tatnyos shinigami rossz shinigami

Máár megint beteg vagyok. Szörnyű. Olyan szinten le van gyengülve a szervezetem, h az már siralmas. ._. Valami influenza szerű nyavajám van, habár doktor bácsi azt mondá arcüreg gyulladás, de mivel nem fáj a fejem és tisztára influenza szerű tüneteim vannak, így inkább valószínű ez. :")

Hétfőn és kedden nem volt sulim, mert javították a központi felvételit. A péntekem tök jó volt, Lacival és Timoval mekiztünk egyet, aztán voltunk megyós meeten. Mondjuk nem értük el azt, amiért odamentünk, de sebaj. Este elindultunk Laciékhoz, mivel ott aludtam. Nagyon jó volt :3 Szombaton a mamája névnapján voltunk, aztán hazaestem délután 4- re. Vasárnap olyan furán köhögcséltem, hétfőn még itt volt az ember, aztán szépen lebetegedtem.

Azért még kedd este tanultam másnapra, de felesleges volt. Szörnyen aludtam és reggel hőemelkedésem volt. Anyunak muszáj volt munkába mennie, ahogy apunak is. Ekkor jött mama a kis piros camping biciklijén és belém karolva elcsoszogtunk az orvoshoz. De már nem jön többé. :(
Senkire se számíthattam. Végül 3\4 órányi fetrengés után elszántam magam, h felöltözöm és elbicikliztem. Ami nem tett jót, Laci skypeon le is szidott este emiatt, de nem bírtam volna elsétálni. Nagy nehezen túlestem a vizsgálaton, kiváltottam egy halom gyógyszert és haza kecskéztem.
Végül anya el tudott szabadulni a munkahelyéről, kivett egy fél nap szabit és hazajött ápolgatni. Jó volt, h itt volt velem. Csinált nekem friss gombából és csirke mellből pörköltöt. Állandóan naranccsal, mézzel, teával tömött. Igaz, belázasodtam de utána jobban voltam. :)

Ma egész nap feküdtem és tabon animét néztem. XD Olyan jó, h van a tabom. xD
Annyira igyekszem, h szombatra meggyógyuljak és tudjon jönni Laci, h egész nap tömtem magamba a narancsot, mézet, teát. Már a könyökömön is tea folyik. xDD
Annyira Laci hiányom van, h shoujo animéket néztem. Ez már tényleg komoly. XD
És még a közös gyrosozásból se lett semmi. :( De szombatra meggyógyulok! :D <3
Jó lenne már egy olyan hónap, amikor nem vagyok beteg. Megígértem, h ha meggyógyulok, többet nem leszek beteg.  Elegem van már ebből a folytonos gyógyszerezésből. De hát ép lélek és ép test. A lelkem nem túl ép, így természetes, h gyenge a testem.....

Háát remélem legalább a szombatom jó lesz és jövő héten Dér con. Muszáj összeszednem magam. Szerencse, h vannak, akikre támaszkodhatok. :)
Hát ennyi lenne egyelőre.
Pá!

U.i. : bocsi az elgépelésekért, megint tabról pötyögtem. xD Ha gépnél leszek, kijavítom. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése