2015. január 8., csütörtök

Képbepótolás!

Sziasztok! Végre egy hét után újra géphez merek ülni. Már nagyon hiányzott.  Szeretem én a tabletem, de na.... A gép, az gép. ♥
Szóval az előző bejegyzést ugye öngyilkos módon tabról pötyörésztem be és nem tudtam képeket feltenni, hisz mind a gépemen van. Na, most bepótolom a hiányosságot. Nem akartam már belenyúlni a régi bejegyzésbe, meg túl hosszú is lett volna ennyi képpel, szóval adok nekik egy új bejegyzést.

Naszóval, a 4 darab megrendelésem:
Az első 3 ceruzarajz, A/4-es méretben. A Nagy Sándor papagájra és a bassetre(lógósfülű kutya) vagyok a legbüszkébb. :) A tájkép sosem volt az erősségem. xd 




Itt vannak az ajándékba festett madaras dobozkák:


Sajnos a csúcsdíszt elfelejtettem lefényképezni, a fát is leszedtük már. Bocsi ><"
Még tartozom a Lacitól kapott és a Roados póló képeivel. Azokat is hozom!
Design cseréhez sincs kedvem, majd valamikor, ha megszáll az ihlet. xD
Mégis csak lecseréltem közben. xD

Amúgy a szünetem olyan "jóra" sikerült, hogy nem volt nehéz visszaszokni a suliba. Egész hamar eltelt ez a hét, sok volt a doga meg a felelés. Tudom, még szombaton is suli, de valahogy nem tör meg annyira ez a tudat, mint amennyire máskor szokott. xD Lehet betegebb vagyok, mint hittem. xD
Ma Laciztam, jó volt vele lenni. :) Rég nevettem ilyen jót, annyit tud baromkodni... xDD

Hát, igazából mára ennyi, hamarosan jelentkezem. Nem volt most semmi új évi fogadalmam, de jó lenne, ha többször tudnék blogolni. Majd igyekszem
Puszpá! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése