2014. július 31., csütörtök

Mint hal a vízben

Ahoy! :D
Ismét itt rontom a levegőt, de most legalább van miről beszámolni és nem az általános kykkységeimmel fárasztalak titeket. xD De tudom, hogy azt is imádjátok ! :P
Szóval ma voltunk Aquaticumba Lacival és Zsoltival. Sajna se Écinek se Gothának nem volt jó, ezért ők most lemaradtak róla. :S
Kicsit amúgy aggódtam, hogy milyen lesz így. Nekem semmi bajom Zsoltival, csak nem akartam, hogy kirekesztve vagy gyertyatartónak érezze magát, mert az általánosban én töviről hegyire megismerhettem a gyertyatartóság finomságait és mivel velem ezt művelték én mással nem akarom, hogy ez legyen.
De szerintem ilyenről szó se volt. Olyanok voltunk, mint 3 rossz kölyök. xD
Már nem is tudom hányszor csúsztunk le minden csúszdán, és volt, hogy én már nem bírtam és csak megvártam őket a csúszdák medencéjénél. Szóval keményen nyomatták. xD
Persze most is hoztam a formám. Tenisz labdát dobálgattunk és a medence széle be van ültetve mindenféle növénnyel. Na, én annak a közepébe úgy bedobtam a labdát, hogy eltűnt. Szerencsére Laci valahogy érezte, hogy ez lesz, így hozott tartalékot. :'D De ezt nem egyszer játszottam el, csak valahogy az a dobás nagyon betalált a dzsumbujba. :'D
Legalább 2x visszahajlott az amúgy is 2 hete sajgó kisujjam. Mert miért ne? :'D
Kioldódott a bikini felsőm és úgy vonultunk át a fél épületen, hogy Laci tartotta hátulról, mert persze becsatolni nem tudta, Zsolti jött utánunk és szép csendben baktattunk egy öltöző felé, ahol már megoldottam a dolgot. xD
Aztán épp le akartam csúszni a nagy citromsárga csúszdán és valahogy hanyatt estem induláskor, bevertem a lábam, a könyököm meg úgy mindenem és a csúszda feléig mindenki hallhatta, ahogy nagyokat dübbenve próbálom visszaszerezni az egyensúlyom odabent és mindezt némi röhögés is kísérte. Kiérve a csúszdából szó szerint majdnem megfulladtam a röhögéstől. xD Mert ez is csak én lehetek. :'D

Aztán szintén citromsárgán elkövetett merényletem szegény Laci ellen. Előre ment, hogy majd csússzak utána és valahol megáll és én majd lassítsak. Igen ám, csak a narancsba meg Zsolti ment és megvártam míg elindul és utána dobtam a labdát meg még szerencsétlenkedtem ott valamit és csak aztán indultam. Azt hittem Laci leért, ezért zsupsz, bele a csúszdába. Száguldáááás, aztán valami ismerős alak tűnt fel és puff. Izomból belementem szegény Laciba, aki hűségesen megállt és várt a csúszdába. Aztán nagy lendülettel paff, bele a vízbe. :'D Ehmmm... ><
Meg még hullám medencéztünk, ugráltunk a barlangba, kézen álltunk, betrollkodtunk az összes lehetséges fotóba, ami készült. :D Nyufufufufu :3
Amúgy eme citromsárga csúszdáról lenne szó. A kék pedig a Kamikaze :D Azon mindig meghúzódott a nyakam. :'D

Meg aztán sunyultunk is. Mert itt  nagyon drága a kaja és nem éri meg semmit se venni. Vittünk magunkkal szenyókat és ha megéheztük, fogtuk a kis cókmókunkat és bementünk egy nagy, családi öltözőbe, ahol elfértünk és kényelmesen megkajáltunk. xD De nem csak mi csináljuk így. Már csak a magyarokból kiindulva... ><

Szóval mozgalmas és jó kis nap volt ez :D
Aztán meg elmentünk a Mekibe és onnan go haza. Fhú, olyan fejem volt, hogy a buszon csak mellettem volt szabad hely, de senki még csak rá se mert nézni arra az egy helyre. xD
Nagy nehezen haza másztam, közben két kisgyerek simán lecsókolomozott. Na, mondom azért ennyire csak nem lehet vészes a kinézetem.T_T Utána kajoltam, fürödtem (mert ma még nem ért elég víz) és aludtam egyet. Most kicsit üdébb vagyok. Amúgy tegnap éjszaka akkora vihar tombolt, hogy talán össz vissz 4 órát aludhattam.
Nem sok mindentől félek, de a vihar pont ezek közé tartozik. Még az áram is elment. Szinte világos volt, annyira villámlott. Anyuék szobája be is ázott. .__.

Röviden, tömören ennyi most, amit klór áztatta agyamból ki tudtam szedni. Persze sok vicces dolog történt még velünk, de ez már így is egy kisregény lett.
Úgyhogy jó éjt mindenkinek ~
:3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése