2014. július 5., szombat

Kicsit megkésett nyár :D

Fhú, már hiányzott a blogolás. Tegnap végre hivatalosan is megkezdődött a nyaram 16:00 órakor. 3 hetet dolgoztam a cégnél, ahol anyu dolgozik. Árufeltöltőként tengettem mindennapjaim a vegyi osztályon. A hátam szétment, a kezemre ráfolyt vmi és olyan, mintha rohadni készülne, kialvatlan vagyok ( I ♥ 5:40-es kelés) de végre vége és ez a lényeg. :D Akihez be voltam osztva csaj, nagyon kedves. Igazából csak ő fog hiányozni. Tőlük vettük Edet és csütörtök éjszaka befejeztem egy festményt a kutyáról. Megmutattam neki és el volt ájulva. Egyből jött, h fessek tesója kutyájáról is egy ilyet, mert szülinapja lesz, de pénzt is kérjek érte. Természetesen nem akartam érte pénzt kérni, de megállapodtunk abban, h ha majd kész, akkor mondok egy árat és ő odaadja. Ennek örülök, mármint a felkérésnek és a pénz is mindig jól jön, de annyira megszerettem , hogy nincs szívem kérni egy forintot se. >< Micsoda problémáim vannak. Mi? :'D Miután végeztem a munkával, elköszöntem még tőle és meghívott a büfébe egy colára. Olyan aranyos volt tőle :3 .
Ez lenne az a bizonyos új festmény Edwardról :)


Amúgy 06.29-én voltunk fél évesek Lacival. :3 Elmentünk pizzázni. Tök jó volt. Hihetetlen, h egy fél éve vagyunk együtt és mennyit változott az egész világom. Valahogy kirángatott az örökké itthon ülős életemből és olyan dolgokat csinálunk/csináltunk amik más embernek talán alap dolgok, de én még soha nem voltam ott/csináltam azt. Vegyük pl. az első randinkat, amikor is bowlingozni voltunk. Még soha eszembe se jutott, h én elmenjek egy ilyen helyre. Léghokiztunk is, ami számomra ezidáig ismeretlen fogalom volt. :'D
Kellett valaki, aki képes megtörni a jeget és elég türelmes ahhoz, hogy mindezt lépésről lépésre tegye. Igazából soha nem hittem a szerelemben, lenéztem, felesleges és hülye dolognak tartottam, ami az embereket csak megőrjíti. Nem hittem, hogy lehet szeretni egy idegen embert, aki nem a család tagom.
De ezek a  gondolatok mostanra teljesen kivesztek a fejemből, mintha nem is lettek volna. Furcsa dolog szeretni és szeretve lenni. :)
Szóóval jó kis nyárnak nézek elébe, ha minden a tervek szerint alakul. ^_^
Animét mostanában nem néztem, még arra sem volt energiám, h keressek vmi jót. A design-t is le kéne cserélni, de ahhoz most nincs kedvem. xD
Úgy néz ki új manga projekt is lesz a nyáron, persze csak ha marad rá elég időm és energiám. Az ötlet már megvan. :D
Jaaj, mangáról jut eszembe! :D Nemrégiben megkaparintottam Fekete Dani új képregényét. Tőle rendeltem meg és még alá is van írva :3 Nyufufufufffuufuuuu :DD Szerintem egész érdekes eddig a történet és a grafika is olyan, mint amit az EAÉ-ban megszokhattunk. :)

Igazából röviden, tömören, dióhéjban ennyi lenne, próbálok most már sokszor jelentkezni, mert a blog fontos számomra :3
Addig is pá! =^3^=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése