2014. július 28., hétfő

Első megrendelés pipa :D

Tegnap megcsináltam a kutyust, amit még Marcsi kb. egy hónapja megrendelt. Bár elég nehezen ment, úgy éreztem nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna. Mert ha egy olyan festményt cseszek el, ami max. a mi házunkban díszeleg majd, mert anyu úgy is kibiggyeszti valahova az még oké. De ha egy szinte nekem idegen ember kapja ezt ajándékba Marcsitól és az ő falán fog lógni az kicsit nagyobb felelősség. Mert mi van ha nem is tetszik neki és ki se teszi a képet? Marcsi meg még pénzt is adott érte. .__.
Persze igyekeztem a legtöbbet kihozni a dologból, de tegnap olyan szinten letargiába voltam, hogy az hihetetlen. Egyébként még most se tetszik igazán, pedig Marcsi tényleg nagyon örült neki és már megrendelt egy másik képet is az anyukája Nagy Sándor papagájáról. :3 Sanyika *---*
Hozzá kell még szoknom ehhez. Viszont valahogy nem fáj a szívem, hogy oda kellett adni a képet. Lehet azért, mert nem nőtt hozzám, hisz hiába szenvedtem vele majdnem egy fél napot, valahogy nem tetszett. Ha úgy éreztem volna, hogy jól sikerül, akkor talán nehezebb lett volna a búcsú. Vagy csak egyszerűen tudom, hogy jó helye lesz. Marcsi tesója nagyon aranyos csaj és elvileg szereti az ilyen dolgokat, úgyhogy nyugodt vagyok ilyen szempontból. :)

Amúgy ez a kutyus Edward anyukája :D Ő is cuki egy husifalat :3 
Szegény Ed lenyelt egy darazsat és elég rossz bőrben volt vagy 2-3 napig. Nagyon aggódtunk érte. Először azt hittük, hogy csont akadt a torkán, de nem. :S Már szerencsére jobban van, de ő és mi is nagyon meg voltunk rémülve. :|

Amúgy más nem nagyon történt. Rajzolok, szinte minden nap vmit. :) Most valahogy a mangámhoz még sincs kedvem. xD Majd csak lesz egyszer :'D
Ja, holnap leszünk Lacival 7 hónaposak *-* Istenem, hogy elszaladt az idő. :3

Úgyhogy ennyivel tudok nektek most szolgálni. 
Pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése