2014. július 15., kedd

Design csere! :D

Nos, igen. Már ez is megér egy bejegyzés címet, hisz majdnem 5 hónapja nem nyúltam hozzá az oldal kinézetéhez. ˇ_ˇ Szörnyű vagyok . :|
Most viszont új a menü helye és a menügombok kinézete. A modulok címe is megújult és új számláló van, mert a régi úgy döntött, hogy nem számol tovább. :'D
Szóval kicsit renováltam. Hamarosan megújul néhány menüpont is, és kikerülnek a 2014-es rajzaim(azért nem működik még a linkje a menüben, mert még nincs kész. Türelem ^^)

Ami a tegnapot illeti, Laciéknál voltam. Jó volt. Bicikliztünk egyet, bunyóztunk xD Még Laci öccse is beszállt. Vagy én szálltam be az ő bunyójukba? Hát nem is tudom igazán... :'D
Szegénynek most fáj a pocija, szóval a mai találka elmaradt, de elvileg holnap jön. Écinek bejött az élet, folyton csinál valamit valakivel,  úton van. :)

Mama is egyre jobban van, visszatért a régi önmagához. Ennek örülök, csak valahogy a kedvem nem az igazi. .___.

Ahogy ez a kép is mutatja, nincs túl jó hangulatom. Bár még sokat kell rajta ügyködni. A bőre sincs kész, száj sehol, haj és ruha csak alapszínben van meg, háttér sincs még igazán. Szerintem ezt ma be is fejezem és akkor talán kicsit kijön az, ami gyűlik egy ideje bennem. 
Persze a hülye álmok most sem kíméltek meg:

1., Egy medve kiszabadult az állatkertből és a mi házunkhoz is eltalált. Be akarta törni az ablakot és a hátsó üvegajtón akart bejönni. Megtámadta a kutyusomat is, aki a házába menekült, de megpróbálta onnan kipiszkálni. Anyuékkal valahogy eljutottunk az autónkig, de ekkor valami történt és az utcán voltam. Minden tiszta apokaliptikus hatást keltett, az utcán üvöltöző emberek, valami fel is gyulladt, az autók el voltak borulva, az ég fekete volt. A medve előttem roppantott ketté egy kék pulcsis srácot, majd engem vett üldözőbe. Valahogy elmenekültem előle és keresztanyumék kocsijában találtam magam. Kereszték háza felé tartottunk, mert az biztonságosabb. Pincéjük van és ilyen megemelt az egész ház. Már bent voltunk náluk, amikor a medve odaért és próbált bejönni a házba. Annyira emlékszem már csak, hogy a betört ablaknál liheg az arcomba, az ablak üvege rózsaszínes, vöröses a véremtől és iszonyatosan félek. Aztán felkeltem és a nagy, fehér plüssmacimat szorongattam görcsösen, amit még Lacitól kaptam Valentin napra. :'D

2. Kémia órán vagyunk és ez az év utolsó iskolai napja, amikor a tanár bejelenti, hogy témazárót fogunk írni. Én ott háborgok neki, hogy ezt nem jelentette be, a többiek pedig mondják, hogy de, mondta a tanár. Nosza, előkapom a füzetemet, ráülök és úgy próbálok meg puskázni. De nem igazán tudom, hogy mit és miből is kell. Egy nagy táblázat van előttem, lila színnel írva vannak furcsa képletek. Az egyikre még emlékszem is. Valami ilyesmi volt, hogy system32wn. Na most nem tudom, hogy ennek mi a franc köze van a kémiához. xD A tanár rám szól, hogy nem kéne puskázni, erre kitépem a füzetemből a lapokat és azokra ülök, a füzetet pedig odaadom a tanárnak. Az idő telik, de én még mindig a systemes cuccnak a kipuskázásával szenvedek, de a többiek se jutnak egyről a kettőre.
És itt véget ért az álom. Még szerencse, hogy soha többet nem lesz kémiám :D ♥ xD

3. A régi sulim és a Megyó keveréke az az épület, amiben vagyok. Egyszer a régi egyszer az új osztálytársaimmal vagyok. A lány öltözőben vagyunk, ami eléggé romos. Egyszer csak bejön egy csöves kinézetű fickó és elkezd velünk üvöltözni, valamiért üldözni kezd. Próbálok elmenekülni, majd elbújni előle az öltözőben. Ekkor valaki szól egy régi osztálytársamnak, Tominak és ő eltereli a csávó figyelmét. Meg tudok szökni előle és odamegyek egy régi alsós tanárnőhöz,hogy mi történt. De ő csak lazán hülyének vesz és megy tovább. Közben úgy érzem, mintha alsóssá váltam volna. A beszélgetés után valahogy elkerülök a suliból és elpanaszolom Lacinak, hogy mi volt. Erre ő felháborodik és el akar jönni megmenteni, mert még valamiért mindig veszélyben vagyok a férfi miatt. Itt szakadt félbe az álmom.

Nem túl biztatóak, mit ne mondjak. :| Nyah, mind1, ezek csak álmok. Mára ennyi lenne. :)
További szép napot mindenkinek! ^___^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése