2019. december 19., csütörtök

Decemberi önpusztítás

Ahoy!
Mint a címből is láthatjátok, ismét elkövettem magammal valamit. Valamiért mindig év végén vágom magam tropára, mert amúgy túl könnyű lenne az életem...
Törtét ugyanis, hogy hétfő este ott maradtam Lacinál és másnap 9-től pszichológia vizsgám lett volna. Sejtettem, hogy ott fog marasztalni, ezért vittem a tanulnivalót és szépen le is ültem, meg is tanultam becsülettel, amit kellett. Ezután az este folyamán bekapcsolt az önpusztító rendszerem és olyan erővel fejeltem le a Laci ágya fölött lévő polcot, hogy azon csodálkozom, hogy nem szakadt le. xD Akkor még nem is fájt annyira, a fejem tetejét vágtam be az élébe, de azt hittem a hajam megvédett. Aztán egyre jobban kezdett lüktetni a fejem, két helyen csúnyán fel is dagadt.
Az éjszaka folyamán egyre rosszabb lett a helyzet, a fejem szét akart hasadni, kicsit szédültem és nem tudtam elaludni a fájdalomtól és a fejemben lévő nyomástól.

Végül 4-kor sikerült elaludnom és 7-kor kelnem kellett. Nagyon rosszul voltam mikor felébredtem, forgott velem a világ és lüktetett a fejem. Féltem, hogy nem bírom majd ki a buszutat és összeesem, vagy a vizsgán kap el az ájulás. Meg aztán nem is mertem kockáztatni, hogy egy esetleges enyhe agyrázkódás esetén zötykölődjek a buszon és komolyabb agykárosodásom legyen emiatt...
Úgyhogy a vizsgát már nem tudtam leadni, de szóltam a tanárnőnek, hogy mit műveltem magammal. Arra gondoltam, hogy alszom egyet és azután haza indulok és elmegyek az orvoshoz, de olyan rosszul voltam és úgy is nézhettem ki, hogy nem is tudtam volna elindulni és Laci és az anyuja sem engedett volna el.
Egész nap csak feküdtem vagy aludtam, mint egy potato. Délután felkeltem egy kicsit, kimentünk a levegőre, de úgy elfáradtam ebben a műveletben, hogy utána aludtam egy órát. Laci anyujával megbeszéltük,hogy ha este se lesz jobb, akkor bevisz az ügyeletre. De szerencsére már emberibb formám volt estére, szóval valószínűsíthető volt, hogy  már megmaradok.
Még másnap sem szívesen engedett haza Laci, de már egészen jól voltam és haza kellett jönnöm,mert még a karácsonyi ajándékokat nem vettem meg.
Úgyhogy ma végül bejártam fél Debrecent, de mindent meg tudtam venni és el tudtam intézni, amit szerettem volna. Persze nem tett jót az út meg a sok gyaloglás, kellett volna még egy nap pihenő, de még a suliba is be kellett ugranom és muszáj volt letudni a bevásárlást is.
Kicsit szédelgek még és fáj a fejem a mai úttól, de már túlélem. xD Persze ha hánytam volna vagy ilyenek akkor egyből rohantunk volna a kórházba, de szerintem ennyivel megúsztam.
Úgyhogy ugrott a két vizsgát letudok decemberben, kettőt pedig januárban tervem. De pszichológiára már nem kell annyit tanulni. xD

Remélem, hogy az idei karácsony kicsit jobb lesz, mint a tavalyi és minden jól alakul és nem történik már velem semmi. xD
Még jelentkezem!

Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése