2019. december 12., csütörtök

Átváltozások

Halihó!
Tegnap véget ért az első félévem, vagyis csak a tanítási napok. :D Nagyon gyorsan elrepült ez a félév és még mindig szeretem az iskolát. Különösen a hangulatát, a hozzáállást, a programokat és a KAJÁT! Iszonyat finom és egészséges ételek vannak a konyhán és a diákkedvezményemmel egy ebéd 770 Ft-omba fáj. A tanulás is viszonylag jól megy, bár az énekkel picikét hadilábon állok, de hát na... xD Lett egy barátnőm is, de hát miért is ne lenne olyan a sors, hogy pont ő legyen az az ember, aki itt hagyja az iskolát?! Valószínűleg nem véletlenül hozott össze minket az élet, ugyanis sokat segítettem neki a döntés meghozatalában. Ugyan azokon a szakaszokon ment át mint én, csak ő nem kínlódott 2,5 évet. Jól tette, örülök, hogy boldog, de szomorú vagyok, hogy itt hagyja az iskolát. :(
Szerintem sokat változtam ezalatt a fél év alatt, kicsit visszatért a vidámabb énem. Persze már soha nem leszek olyan, mint régen, de észrevehetően javult a kedvem.

Hétfőn Écivel is sikerült összefutni és segített az index kitöltésével. Neki köszönhetően sikerült az évfolyamomnak normálisan kitöltenie az indexet. xD
Mamáékkal is jobb lett a kapcsolatom, mivel nem vagyok állandóan ideges, így nem robbanok minden kis hülyeségükre és jobban tolerálom a beszólásait. Még be is buszoztam velük ügyet intézni. Holnap papának szegecset meg papírt kell vennem. xD Hetente leugrom hozzájuk, és mikuláskor meg is leptem őket egy-egy csokimikulással. Örültek neki, olyanok már, mint a gyerekek. :D


Apropó mikulás! Képzeljétek, az egyetemen a csoportomban volt húzás és ajándékozás. Az egyetlen egy lányt húztam, akit annyira nem kedvelek és nagyon hülye helyzetbe jöttem, mert megváltoztatták az ajándékozás időpontját és én erről az információról lemaradtam. Ott álltam és szegénynek nem tudtam odaadni a csomagot. Nagyon rossz érzés volt, mert már egy héttel előtte bevásároltam neki. :( Direkt körbekérdeztem, hogy mit szeret és azt is kilestem mit iszik. Remélem sikerült kicsit kiengesztelnem az ajándékokkal, mert nagyon igyekeztem személyesre csinálni a csomagot. Látszólag nagyon örült neki. :) Én is tök aranyos csomagot kaptam, még kézzel készült dolgok is voltak benne. :D

Tegnap pedig feldíszítették a karácsonyfát a suliban, lehetett menni kézműveskedni és órán bejött egy csoport diák és karácsonyi dalokat énekeltek nekünk. Ketten gitárral és egy ember furulyával kísérte a dalokat. Nagyon jó tapasztalni, hogy itt mennyivel másabb a környezet és a közösség. :) ♥

Holnap megyek ének vizsgára, meg jövő héten lesz egy pszichológia és egy matek vizsgám, utána már csak januárban lesz 2, vagyis remélem. xD
Szilveszterkor házibulit tartok, eddig kb. 10 embert hívtam meg. Kicsit félek tőle, de remélem a kezdeti nehézségek ellenére végül jól fognak alakulni a dolgok. Bár őszintén szólva fogalmam nincs, hogy hova teszek majd ennyi embert, mert elvileg mindenki itt fog aludni. xD

Na, látjátok, nem véletlenül átváltozások a bejegyzés címe. Megszerettem az iskolát, menzán ebédelek, mamáékkal is jól kijövök, és házibulit tartok. xD Rá sem ismerek magamra!

Viszont ha egy nő új életszakaszba lép, akkor azt illik megünnepelni a külső megváltoztatásával is. Szóval múlt hét csütörtökön úgy keltem fel, hogy én ma befestem a hajamat vörösre. Persze egy ideje terveztem már, meg is photoshopoltam a képemet, hogy mégis mennyire állna jól... Végül összekaptam magam, elmentem a százas boltba, vettem 4 doboz vörös festéket és neki álltam... Amúgy 2,5 doboz elég lett volna, de bekevertem a 3. dobozt is. 1,5 óra alatt megvoltam a festéssel, mosással és takarítással. Ahhoz képest, hogy amikor azt a nyomorult két kék tincset csináltattam a fodrásznál, akkor 3-4 órát ültem ott... Most egyedül az egész hajamat befestettem 1,5 óra alatt. xD
Közben szemüveget is csináltattam, mert a régi már 4 éves volt és semmit nem láttam vele. :'D Sajnos romlott a szemem, nem sokat de pont annyit, hogy már zavaró legyen a régi szemüveg.
Úgyhogy íme az új énem:


Remélem innentől már csak jól fognak alakulni a dolgok, igyekszem mindent megtenni ennek érdekében. Még biztosan írni fogok a karácsonyról, évfordulóról stb. és egy design cserét is be kell iktassak.
Addig is legyetek jók,
pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése