2020. január 11., szombat

Karácsony, újév

Sziasztok!
Kicsit megkéstem a blogolással, de nem is nagyon volt most rá időm. A karácsony szörnyű volt, az egészet végig bőgtem. Még papával is összevesztem, apa viselkedését meg inkább hagyjuk...
Pedig én vártam, próbáltam esélyt adni neki, de egyszerűen az élet anya halála óta keserű és üres. Persze ott van nekem Laci és nagyon vártam, hogy végre hozzájuk is menjek karácsonyozni. Náluk jól éreztem magam és egy kicsit kikerültem az itthoni  zűrzavarból, de ő sem lehet mindig mellettem...
Persze vele is sikerült kicsit összeveszni, mert mostanában rá sem számíthattam teljes mértékben és a karácsonyi bullshit és ez az egész dolog összegyűlt bennem. Nem is veszekedés volt, inkább csak szomorú és mérges voltam rá meg úgy az egész világra.
Egyébként a Black Friday alkalmával megláttunk 22 ezerért egy Wacom Intuos S-t és én ezt kértem karácsonyra. Nagyon jó árban volt, a régi rajztáblám meg már van vagy 7-8 éves és egy kínszenvedés volt már vele rajzolni. Apától pedig Budai Lotti- Rizsporos hétköznapok c. könyvét "kaptam". (Itt a kaptam azt jelenti, hogy megvettem magamnak, becsomagoltam és betettem magamnak a fa alá. :'D)

 Mondjuk az évfordulónk egészen jól sikerült, mindketten kitettünk magunkért az ajándékokkal. 6 éve vagyunk együtt, még mi sem dolgoztuk fel igazán... xD
Ilyenkor mindig kézzel készült dolgot csinálunk, nem várom el, hogy karácsony után még vegyen nekem valamit...
Egy Flamel keresztes ilyen ledes lámpát kaptam. Laci és Tomi készítették nekem:

A szent FMA polcom xd

Én pedig ezt a portrét készítettem, mi vagyunk rajta vikingként megrajzolva. Kinyomtattattam A/3-as méretben és bekeretezve adtam oda:


Én hülye meg még tavaly kitaláltam, hogy idén nálunk rendezzük meg a szilvesztert. Persze akkor még jó ötletnek tűnt. Én csak néhány embert akartam hívni, hiszen olyan sok mindenkit nem tudok elszállásolni és etetni. Erre összegyűlt már 9 ember, én meg főttem, mint örömlány a templomban, hogy mégis mit kezdek ennyi emberrel? Először csak Laci, Tomi meg Biga volt hivatalos, aztán Laci és Biga hívtak még embereket. Ezen is felhúztam magam, mert a végén már ott tartottunk, hogy Biga random embereket kezdett elhívni a megkérdezésem nélkül. Lehet velem van a baj, de én nem vagyok híve ennek a haverom haverja dolognak, főleg ha tök ismeretlen emberről van szó. Az én barátaimnak már nem is nagyon jutott hely, aztán Biga haverjai lemondták a buli előtt, mert attól tartottak, hogy unatkozni fognak. Kicsit sem esett rosszul... Ááá...
Mert ugye megtudták, hogy mi hárman nem iszunk, csak Tomi, és akkor már nem is lehet jól szórakozni. Én egy percig sem mondtam azt, hogy ne igyanak, csak azt kértem, hogy ne csesszék szét a lakást, mert én felelek érte, én takarítom és amúgy is... Felnőtt emberektől ennyi elvárható, hogy ha hívják őket, akkor nem rombolják le a házat.Vagyis eddig azt hittem... Na mindegy. Jobb volt így, hogy nem jöttek, mert legalább én is tudtam hívni 2 személyt. Így már nem éreztem magam annyira elnyomva a saját bulimon. xD

Persze ha én csinálok valamit, az sosem egyszerű. 31-én ugyanis 10 percenként ment el az áram, nem volt net és víz. Így kellett főznöm... Vagyis sütnöm, mert csirkecombot próbáltam sütni de kb. 3 óráig sült, mire elkészült. 10 percenként kellett megállni a sütésben az áramszünetek miatt, szóval már azt hittem megőszülök, mire készen lett. Magamra már nem is volt időm. Laciék már majdnem itt voltak, én meg még pakoltam, mosogattam, és ott álltam zsíros hajjal, koszosan és izzadtan az egész napos főzés, takarítás és idegeskedés miatt. Úgyhogy éppenhogy csak kész lettem a hajmosással és a fürdéssel mire ideértek. Az anyuja és a nagymamája is jöttek, mert elég sok cuccot hoztak.
Sík ideg voltam, de végül időben elkészültem mindennel és igazából mindenkit ötre hívtam, de senki nem jött időben. xD

Végül 19-kor összegyűlt a csapat, 7-en voltunk mint a gonoszok. xD Egyébként jó volt nagyon, pókereztünk, Black Jackeztünk, Activityztünk. A nagy sütésnek nem sok értelme volt, senki nem volt éhes, de legalább 2 napig nem kellett főznöm utána. xD A barátnőm pasija hozott egy kis tűzijátékot, az éjféli koccintás után ki is vittük. Én nagy keményen Süsü pezsgővel nyomultam. xD
Jókat beszélgettünk, játszottunk és egészen olyan fél 7-7-ig Activityztünk. Már mindenki fáradt volt és álmos, így aztán mindenen is röhögtünk. Végül csak 4-en maradtunk, a többiek hazamentek. Laci, Tomi, Biga meg én alkottuk a keménymagot. Én már éreztem, hogy gyűlik a fenyegető aura körülöttem, szóval olyan 8 előtt lefürödtem és beestem az ágyba, mielőtt hulla fáradtan beszólok valakinek. xD
Végül a két fiú még estig maradt, de én már érdemben nem vettem részt semmiben. Örültem, hogy elmosogattam, meg összepakoltam és kicsit elegem is volt már az emberekből. Nem vagyok egy közösségi lény na... xD
Ezután még vagy 2 napig csak aludtam. :'D
Laci meg itt volt velem egészen tegnapig. Jól elvoltunk, nem gondoltam volna, hogy ilyen sokáig ilyen jól megleszünk. Tök fura, hogy nincs itt velem.

Szóval összességében azt hiszem ez a karácsony volt életem legrosszabbja, viszont a szilveszter az egyik, ha nem a legjobbja.
Igyekszem minden kis jónak örülni, mert túl sok rossz dolog ért az utóbbi 2 évben. Remélem, hogy a 2020 kicsit már nyugodtabb év lesz és végre jól fognak alakulni a dolgaim.
Köszönöm, hogy velem voltatok, remélem még tudom folytatni a blogolást egy jó darabig!

Nektek hogy teltek az ünnepek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése