2019. augusztus 30., péntek

Új gép és egy kis kiruccanás

Hali!
Rég jelentkeztem. Az augusztus eléggé besűrűsödött így a végére és nem is igazán voltam itthon az elmúlt 1-1,5 hétben. Mint azt az előző bejegyzésben is említettem, végre "új" gépem lett. Sosem vettem újonnan gépet, most is használt alkatrészekkel dolgoztunk, de azért akad 1-2 újonnan vett cucc is bele. Íme a konfig:
•Gépház: FSP MIDI CMT120A (új)
•Táp: COOLER MASTER 500W ELITE (új)
•CPU: Intel Core i5-3470 3.2GHz
•RAM: 8 GB DDR3 2400MHz
•GPU: GeForce GTX 1050 Gigabyte G1 Gaming 2GB
Plusz jó áron jutottam hozzá egy Logitech Prodigy G102-es egérhez. :D
Laci szedte össze nekem az alkatrészeket a haverjaitól, így egérrel, új gépházzal és táppal együtt is kb. 55 ezerből megvolt az egész. Ami baromi jó ár ezért a gépért, nagyon boldog vagyok.
Egyébként mint mindenemet, ezt is elneveztem, mégpedig Cirillának. Az előző gépemről, Gazsiról is írtam egy bejegyzést, 2013 július 12-én vásároltam. Ideje volt szegényt lecserélni.
Egyébként most ráfüggtem a Skyrimra. xD ♥ De a Photoshop alatt sem visít, mint a régi gép, egy igazi álom. :D Ennyit erről.


Nemrég voltunk Szerencsen a csoki fesztiválon. Attól féltem, hogy nagyon szomorú leszek, mert 2 éve nyáron ez volt anyuval az utolsó kirándulásunk. Azt hiszem kellett ennyi idő, hogy egy kicsit gyógyuljanak azok a bizonyos sebek... Persze még így is elszomorodtam párszor, de már nem voltam olyan depis, mint tavaly a tiszafüredi fesztiválon. Egyébként a csoki fesztre csak este érkeztünk, addig kirándulni voltunk Lacival meg a családjával. Voltunk a miskolctapolcai Hell gokart pályán, bár én nem vezettem. Nem igazán volt kedvem 2*8 percért 6 ezer Ft-ot kiadni. De a fiúk élvezték. :D
Ezután elmentünk Boldogkő várába. Nagyon szép volt a táj és maga a vár is gyönyörű helyen feküdt. Nagyon tetszett, bár kicsit féltem a magasban. Végül 6 óra után értünk Szerencsre, ahol ismét rosszul lettem. Nem az utazástól, egyszerűen csak fájt a gyomrom. Végül jobban lettem és fél 10-kor kezdődött a Tankcsapda koncert. A Tankshopban sikerült 2500 Ft-ért beszereznem egy nagyon állat pólót és kb. mellette is álltunk meg a kordonnál az első sorban. Körülöttünk családok, gyerekekkel, szóval senki nem lökdösött, taposott vagy fogdosott meg. Kicsit lightosabb volt így a koncert, de nem hiányzott a tolakodás, pont jó volt így. 11-kor lett vége és hajnali 1 óra is elmúlt, mire visszaértünk Laciékhoz. Mindenki totál ko volt, gyors fürdés és alvás következett.
Egy csepp alkoholt sem ittunk, de másnap olyan fáradtan és nyúzottan ébredtünk, hogy kb. egész nap csak lézengtünk. Úgy volt,hogy vasárnap hazamegyek, hogy hétfőn elmenjünk Nyíregyre kiiratkozni meg állatkertbe, de nem volt hozzá erőm. Kaptam Lacitól ruhát, másnap pedig abba mentem, ami tisztán maradt ezáltal.


Laci mellett jól aludtam, de így is iszonyúan izgultam. Rettenetes emlékekkel és élményekkel váltam el Nyíregytől 9 hónapja, szóval nagyon féltem visszatérni. Egyébként jött velünk Tomi, Sankó és az újdonsült barátnője is. A sulit kb. 10 perc alatt letudtuk, csak egy nyomtatványt kell elpostáznom és remélhetőleg soha többé nem fog hozzá kötni semmi.
Az állatkertet nagyon élveztük, a fókashow nagyon aranyos volt és a hüllő házból alig lehetett kirángatni, annyi cuki gekkó és gyík volt ott. Na meg a görög teknősök *-* Majd' megettem őket. :3
Szerintem jobban élveztem, mint a többiek együttvéve. xD Bár nem is csodálom, mivel a végére Sankó barátnője elhagyta a telefonját és nem is lett meg...
Este 7-re értünk vissza Laciékhoz, a lépésszámláló szerint kb. 20 km-t sétáltunk aznap. Mindenki hulla volt. Ismét. xD
Úgyhogy végül kedden keveredtem haza nagy fáradtan, de tele élményekkel.
Jó volt ez a pár nap így nyári zárásnak. Szept.9-én kezdem a sulit, félek, de kíváncsi is vagyok, hogy milyen lesz. Jó lesz végre emberek között lenni egy kicsit, eléggé elmagányosodtam az itthon töltött idő alatt.

"Röviden" ennyi lett volna az elmúlt 2 hét.
Hamarosan jelentkezem.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése