2019. szeptember 27., péntek

Tiszta lappal

Üdv!
Kicsit elmaradtam a blogolással, elég sűrűre sikerült a szeptember. Már az iskola is 3 hete tart, és nem akarom elkiabálni, de eddig nagyon tetszik. Csak hétfőtől szerdáig vannak óráim, mondjuk akkor reggeltől 5-6-ig bent vagyok. De jó kedvű vagyok, élettel teli és jut idő magamra meg még a rajzolásra is. Én is meg vagyok döbbenve magamon, hogy mennyire jót tett nekem ez a környezet változás. Sokkal hamarabb meg kellett volna lépnem ezt, mert eléggé boldog vagyok, minden velem történt rossz dolog ellenére is.
Múlt héten beteg voltam, elég nagy járvány tombol a suliba, meg úgy kb. mindenhol. A szokásos orrfolyás, torokfájás, láz kombó, ami mindig leterít. Suliba se tudtam menni, vagyis egyszer bementem egy délutánra, de mire haza értem már hőemelkedésem volt. Szóval szerdán inkább nem mentem. Nem akartam ilyen hamar elhasználni egy hiányzást, de sajnos nem tudtam mit tenni. Lacit is lefertőztem, szóval a múlt héten nem tudtunk találkozni és ezen a héten se nagyon fogunk. :'D
Még a szokásos dupla szülinapos bejegyzést sem írtam meg, pedig jó lett volna. Szeptember 3-án ünnepeltem ugyanis a 22. születésnapomat és a blog is ekkor lett 8 éves. Basszus, el sem hiszem, hogy ilyen régóta csinálom ezt a blogot.
Volt egy elég nagy mélypontja, de hát gondolom nem is csodáljátok. Remélem, hogy innen már csak jobb lesz minden és végre én is megérdemlek egy kis boldogságot.
Egyelőre szuper a suli, szeretek bejárni és reggel is jó kedvvel kelek, pedig 7-kor már ébresztő. Ami nálam nagyon korai. xD Visszaolvasva a nyíregyes bejegyzéseket, ott már az első héten utáltam.
Tanuljatok a hibámból: ha valami nem tetszik és már első héten rossz, akkor az sosem lesz jobb. Váltsatok időben! 
Amúgy voltunk még egy Tankcsapda koncerten 14-én, Hajdúhadházon. Kicsit féltem, hogy milyen lesz, de nem volt semmi balhé. Nagyon jó koncert volt, sokkal jobb volt a hangulatom, mint Szerencsen.
Nagy vonalakban ennyi volt ez a hónap, persze írhatnék még regényt, de ahhoz most nincs kedvem. Lassan design csere lesz, ideje már váltani. Sorry Castiel. :'D

Na, ennyi lettem volna mára, hamarosan jelentkezem egy kis rajzos dologgal is.

Pá! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése