2019. augusztus 15., csütörtök

Névnap és megrendelések

Halihó!
Rég jelentkeztem, akkor is csak a képregényem új fejezetével.
10 napja volt a névnapom és hát most sem csalódtam... Vagyis lényegében csalódtam, de nem is voltak óriási elvárásaim. Az nem kifejezetten érdekelt, hogy Laciékon kívül kb. mindenki megfeledkezett róla, de apa már megint feltette az i-re a pontot. Délután hívott fel, de szerintem csak azért, mert a rádióban hallotta, hogy aznap a névnapom volt. Nagyanyám is csak egy Facebook üzenetet dobott rám, meg még páran és kb ennyi volt. Laci anyukája és nagymamája felhívtak, ez jól esett. Amikor apa este hazajött, akkor kicsit izgultam, mint egy gyerek. Semmi nagyra nem számítottam és semmi nagyot nem vártam, csak mondjuk egy tábla csokit. Azt hiszem ez nem egy óriási elvárás, tekintve, hogy tőlem mindig kap valamit mindenféle alkalomra. Múltkor apák napjára vettem neki egy AC/DC-s pólót. Hát, annyit kaptam tőle, hogy majd válasszak magamnak valamit. Kösz, nem. Nem kell a pénzed, annyi kellett volna, hogy amíg beugrasz a dohányboltba magadnak cigiért, akkor két másodpercre gondoltál volna rám és hoztál volna nekem egy Topjoyt vagy egy rágót. Igen, én ezeknek is örülök. Mert nem magának a dolognak örülök, hanem annak, hogy valakinek átfutottam az agyán és gondolt rám, miközben azt a kis apróságot megvette.
De hát ennyire sem számítok neki, szóval bánatomban megleptem magam egy könyvvel. A széthullott birodalmat szereztem be elég jó áron, mert kaptam a Book24-től egy 30 %-os névnapi kupont.

Laci már jóval 5-e előtt megköszöntött, ugyanis éppen gépépítős projektben vagyunk. Egy nagyon jó gépet fog nekem összerakni, mert iszonyat jó áron tudta nekem beszerezni az alkatrészeket a haverjaitól. Viszont szükség volt egy új gépházra, így ezt kaptam tőle és a családjától névnapomra. Még el is jött hozzám és segített hazahozni a Postáról. Azt a figyelmet, amit apától nem kapok meg, ő próbálja erőn felül teljesíteni. Persze nem tudatosan, egyszerűen ilyen törődő és figyelmes.
A gépépítésről majd egy külön bejegyzésben írok, ugyanis ma fog leugrani és összerakni nekem az új gépemet, amit Cirinek fogok hívni. :D ♥
Igen, már csak egy könyv van hátra a Vaják sorozatból és ha meg lesz az új gépem fogok tudni játszani a Witcher 3-mal is. Már alig várom. Imádom Cirit, a könyvben nagyon megszerettem. ♥

Még egy momentum, amit meg kell említenem: Ki az a két hülye, aki hajnali 2 órakor az utcákat járja Pokémonok után kutatva? Persze, hogy  mi. xD 21 évesen hajnali 2-kor nyáron mást nem is lehetne csinálni. :D De szeretem, hogy néha infantilisek vagyunk. Máshogy nem tudnám elviselni a mindennapokat és a rám nehezedő nyomást.

Egyébként az utolsó megrendeléses bejegyzésem óta még becsúszott egy pár, aminek nagyon örülök. Főleg gekkók, de volt most egy porté rendelésem is. Mutatom őket:

A kedvenc magyar gekkós Facebook csoportomnak készítettem.
Nagyon örültem a felkérésnek ♥

Egy floridai srác gekkója.
Egy amerikai lány és a gekkói.
Ajándék portré esküvőre.

Ezt pedig csak úgy készítettem Pösziről. :)

Mint látjátok elég sokat dolgoztam az utóbbi időben a rajzokkal. Hamarosan jelentkezem, már akkor az új gépemről.
Addig is pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése