2017. február 7., kedd

"Új napra ébredsz"

Ahoy!

Ma is mesélek egy kicsit a zűrös egyetemista életemről. Igazából a mai nap nem volt olyan rettenetes, sőt! Viszont a tegnapi csodának még van folytatása, amit ezennel meg is osztok veletek (csak hogy szenvedjetek egy kicsit :P ).
◘Megszakítjuk adásunkat, mert valamelyik szomszéd 22:37-kor havat lapátol az utcán és ezt az ablakból is meg kellett szemlélni.(sajnos a próbálkozás sikertelen volt, semmit sem láttam).◘

Szóóóval miután csúfos kudarcba fulladt a tegnapi bérlet vásárlásom, visszamentünk anyuval olyan 5 óra magasságában a vasútállomáshoz a MÁV-ba vetett hitünkkel, de csalódnunk kellett, mert a váróterem üres volt és kihalt, a jegypénztár pedig zárva volt. Nem csak zárva volt, de még valami karton lappal be is volt takarva az üveg, gondolom így jelezvén, hogy ha jegyet/bérletet akarsz venni, akkor menj a csába... xD Megnéztem a nyitva tartást és kapaszkodjatok meg, keményen 08:00-12:55-ig vannak! :"D Aki délután akar menni, az ne utazzon, vagy fizesse ki a 8000 Ft-os büntetést, míg azalatt a 14 perc alatt bemegy Debrecenbe, hogy ott majd talán sikerül jegyet/bérletet vásárolnia. Szép volt MÁV, igazán köszönöm! :")
Tegnap ezek után nem mertem hajszívatásba és festésbe kezdeni, mert a végén nemhogy bérletem,de hajam se maradt volna! xDD

De új nap, új lehetőségek és remények. Végül sikerült bérletet vennem, bár Nyíregyen így is akadt egy kis gond: beállt elém egy nő és kotorászni kezdett a táskájában, de úgy, hogy eltakarta a pénztárat, nehogy addig esetleg meg tudjam venni ami nekem kell. A szerencsétlenje nem talála a pénztárcáját és miatta lekéstem a buszt is, hiába krákogtam feltűnően és siessmártenyomorult
hangsúllyal. Szóval 10 percet ázhattam és fázhattam a következő buszig, ami nem is olyan sok idő. Kivéve ha az embernek már egy órája pisilnie kell és még az eső is emlékezteti sürgető dolgára, plusz azért piszok hideg is van. ._.
Végül csak beértem a suliba, ahol egy Lego stand volt felállítva és egy kör alakú ülőke közepére rengeteg Lego kocka szórva. Két kocka srác játszott éppen és én is szemezgettem az építőjátékkal, de mennem kellett órára és a WC-t még mindig nem értem el, mert hiába mentem be egybe, azt elfoglalta 3 fura csaj, akik közölték, hogy letakarták az ülőkét és vidáman beszélgettek, miközben egyre szagosabbá vált a helyzet... Szóval inkább 5 emelettel feljebb WC-ztem. xD

Elkaptuk a tanárokat, mert az órarendünk egy rakás galambkaki és próbáltuk kicsit jobbá tenni. Aztán bementünk a Művészetszociológia nevezetű órára, ahol a tanár tök szimpatkus volt. Elmondta, hogy miről fog szólni ez a tárgy és közölte, hogy ezzel a diplomával múzeum pedagógusok is lehetünk! Tök jó! :D Izgisnek tűnik ez az óra, remélem nem okoz majd csalódást. Egyébként ez első órám elmaradt és így csak erre az egyre jöttem be, ami fél óráig sem tartott, mert az első héten még a normálisabb tanárok is lusták. xD
Allal felszálltunk egy IC-re, ami fél, ismétlem FÉÉÉL!!! óra alatt beért Debrecenbe(személyvonattal ez majdnem egy óra...) és ott találkoztam Lacival. Egy órával később számítottam az érkezésre, de (nagyjából) időben értesítettem és így ő is odaért a megbeszélt időre. :)

Nagyon jó volt újra látni, mert már 4 napja nem találkoztunk. Eleve nagyon sok időt töltöttünk együtt az utóbbi 2 hónapban és az ember nehezen viseli azt, ha hirtelen megcsappan a találkák száma.
Kajáltunk, elmentünk a művészellátóba papírért és szénért. Az eladónő nagyon kedves volt, mert volt Megyósként kaptam 10% kedvezményt és mivel el voltak egy picit töredezve a szenek, így 100 Ft helyett 60 Ft-ért adta darabját. Ez olyan jól esett! :D
Bár a debreceni helyközi buszbérlettel is volt egy kis gikszer, mert a pénztáros úgy döntött, hogy kötekszik velem egy sort, hogy egyem a máját... Az volt a baja, hogy X helyen lakom és Nyíregyre járok suliba, akkor minek nekem Debrecenig bérlet? Mert mondjuk ha IC-vel jövök, akkor az csak Debrecenben áll meg és akkor hogy menjek haza, ha nem busszal? Mivel a suliból jövök, így ez megfelel annak, hogy az iskola miatt kell a bérlet. Végül csak megértette... Szemét.-.-

Mint mindig, most is gyorsan eltelt Lacival az idő és már azon kaptam magam, hogy a szakadó hóban baktatok hazafelé esernyővel a kezemben és közben óvom a papírjaimat a megázástól.

Ez a nap egészen jó volt, remélem a többi is ilyen lesz és akkor valahogy még át is vészelem az infó és matek borzalmait...
Nos, majd még jelentkezem.

Páá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése