2017. február 5., vasárnap

A szünet vége

Yo!

Ma volt az utolsó nap, hogy itthon voltam. Holnaptól ismét megkezdődik egy borzasztó félév a suliban. Már annyira "várom". -.-
Bár annyiból elviselhető az egyetem, hogy a vizsga időszak sokáig tart és ha nincs sok vizsgád, akkor eléggé Hawaii van. Nagyon gyorsan eltelt ez a 2 hónap, konkrétan olyan volt, mint egy nyári szünet, csak hóval és mínusz fokokkal. :"D
Kihasználtuk Lacival az utolsó pillanatokat is, elég sokat találkoztunk ebben az időszakban.
Bár volt néhány vitánk, de meg sem közelítették a régieket és ennek azért örülök. :)
Kedden és szerdán náluk aludtam, csütörtökön pedig együtt jöttünk hozzánk. Na, az a nap is érdekes volt. xD 4-re mentünk vissza elintézni vmit és nem volt túl bonyolult egyébként, de 2 órát álltunk ott, mert hát mire méltóztatott minket valaki fogadni és mire felvették az adatokat... Istenem. ._. Már kínomban csak röhögtem rajta. Tökéletesen szemléltette a magyar viszonyokat. Az ügyintézés egy rémálom. Ha valamiért menni kell ,már előre rosszul vagyok.
Elindultunk Laciéktól a 9:36-os busszal és mire mindent elintéztünk és elértünk hozzánk, már 3 óra volt. ._.
Másnap szokásos pénteki programomat intéztem: kimostam és feltakarítottam. Közben itt volt Laci is. Tökre úgy éreztem magam, mint vmi háziasszony. xD De ennyit igazán megtehetek anyáért, hisz így szinte csak főznie kell a hétvégén és így többet tud pihenni. :)
Sajnos hamar eltelt a Lacival töltött idő és már arra eszméltem fel, hogy pakol össze és indulunk a buszhoz. Bementem vele, mert így még eltölthettünk együtt egy kis időt. Ettünk egyet a Burger Kingben, persze péntek este lévén dugig volt az egész kajálda.
Éppen elbambulva tömtük a majmot, amikor egy csávó lerakott egy elefánt szobrocskát meg egy papírt az asztalunkra. Elvileg siket volt és 500 Ft-ért megvehettük tőle az elefántot. Hát... azért kicsit kiakadtunk, hogy még enni se hagynak. Ez szerintem undorító! Oké, ha tényleg siket(mert hát a mai világban mi a biztosíték arra, hogy valóban az és nem csak egy csaló?!) akkor biztosan nehéz munkát találni, de könyörgöm... Mikor az ember péntek este a párjával eszik ne kéregessenek már tőle... -.-
Múltkor a buszon akart így 300 Ft-ért tollat rám sózni egy fickó. Könyörgöm... 200 Ft se volt nálam xDDD Miért a csóró diáktól kell állandóan pénzt csórni? A hajléktalanok is mindig megtalálnak. Szerintem egyik másiknál több pénz van, mint nálam. :"D Na, mind1.

Aztán már el is búcsúztunk és kissé letörve jöttem haza, ugyanis a hétvégét már biztosan nem tölthettük együtt, ugyanis disznótorra kellett mennie. :(

Bár nem volt rossz a hétvége, sőt... Voltunk szemüveget csináltatni, kissé romlott a szemem, de nem vészes. Voltunk ágyat is nézni, a közel jövőben venni szeretnének nekem egy nagyobbat, mert a mostani elég kicsi. Eleve egy kis egy személyes heverő, amiről Lacinak és nekem is lelóg a lábunk. Nem túl kényelmes. :") Jó volt egy kicsit a családommal is lenni.

Ma ráakadtam az új Hammer World-re és le is csaptam rá, mert Guns n' Roses-os poszter volt benne. Eredetileg az új Mondo-t kerestem, mert kell a Yuri on Ice-os poszter belőle *-*.
Adtak hozzá 2 db CD-t is. Az Ördögöset meghallgattam, egész jónak tűnik. :)
Kaptam egy kis cukiságot is: az Auchanban 100 Ft-ért lehetett venni ilyen kis hagymás növényeket. Én krókuszt választottam. A színe meglepetés lesz. :) Tök cukik. :3
A poszter :D

Az újság a CD-kkel. :)

Króki-chan :3

Ma vége lesz a jó világomnak. Remélem a 2. félévem kevésbé lesz szerencsétlenségekkel teli és hátha jobb lesz minden. Reménykedem...

Na, pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése