2017. február 19., vasárnap

Bagolyban a boldogság!

Hoy!

Izgalmas utazásaim a vonattal folytatódnak. Dióhéjban annyi, hogy szerdán nem tudtam bemenni, mert 47 percet késett a vonatom. xD
De legalább az órarendem tűrhető, bár sajnos mindig korán kell kelnem, ami a halálom. ._. De így viszonylag szabadok a délutánjaim és kedden pl már 3 órakor Debrecenbe ér a vonatom. Csütörökön is korán végzek, persze csak 2 hetente. Egyébként fél3-tól fél6-ig művtöri van minden második héten és 3 óra művtöri nem lenne, rossz, de előtte 1,5 óra matekom van és a művtöri tanárom borzalmasan unalmas órákat tart. :( El is aludtam, vagy 10 percet tuti szunyókáltam, de tényleg iszonyat...
A péntekem is haláltusa volt, mert 5!!!! 5 órányi kockológia... Fhú, hát semmi életkedvem nem volt. A világon a legjobban a kockológiát utálom és még vagy 3 hétig ezt fogjuk csinálni. GYŰLÖLÖM!
A tanár meg addig tartja az órát, hogy ő kényelmesen elérje a vonatot, de mi ülhetünk még ott majdnem fél órát és 7 órára érek haza. :"( Csütörtökön meg ha művtöri van, akkor 8-ra. ._.

De még mindezek ellenére is meg tudom oldani, hogy hétköznap is összefussunk Lacival. Kedden ugye Valentin nap volt, most egy ilyen csokis golyót készítettem neki. Itt megtalálhatjátok, hogy hogyan készült.
Én virágot és csokit kaptam. :)

Pénteken pedig egyenesen hozzá mentem a suliból. Az volt a szerencsém, hogy az anyukája péntek este tart nagy bevásárlást és értem tudtak jönni a vasútállomásra. Így nem kellett buszoznom, de még ennek ellenére is negyed 8-ra értünk oda hozzájuk.
Bár egész jól bírtam, 1 órakor dőltem ki. xD
A szombat szélsebesen elszaladt. De legalább kialudtam magam, hisz megvolt az a bűvös 12 óra. ;D
Sétáltunk egyet és sütiztünk. És már arra eszméltem, hogy vasárnap délután van és a buszról integetek neki. :(

Jaj, egyébként megvan az új szemüvegem! :D Múlt hét szombaton mentünk be érte Lacival a Tescoba. Éppen száguldottam a szemészet felé, amikor felhívta a figyelmemet egy baglyot tartó csávóra. Istenem! *-* Hát majd megzabáltam. :3 Lidércnek hívják és annyira cukorborsómadárka. Q.Q
Egyébként a Magyar Környezetgazdálkodási és Vidékfejlesztési Társaság jött ki egy kis adomány gyűjtésre és persze én is dobtam valamennyit a perselybe. Felvehettem a kezemre és simogathattam is. Szegénykém folyton vijjogott, mert éhes volt. :S Odagördült alá egy kisfiú azon a lábbal hajthatós kis motoron és a bagoly egyből ránézett, hogy: "-Hmm... fincsinek tűnik. Megehetem?" xD
Persze készültek képek is:
"Igeen, nagyon cuki madár vagy!"




Aztán elmásztunk a szemüvegemért és még visszamentünk egy kicsit baglyozni, vagyis csak én, mert Laci nem akart vele barátkozni. A fickó megengedte, hogy még egyszer a kezemre ülhessen és egész sokáig volt rajtam, mert közben a tömegnek magyarázott, én meg élveztem minden egyes pillanatát. Olyan édes volt és a tolla is selymes és puha. *Q*
Engem cuki macskákkal nem vehetnek le a lábamról, na de egy madárral és főleg egy bagollyal....!!! :D :D Imádtam. ♥ ♥ Tényleg egy hatalmas élény volt, bár meglepően könnyű volt, csak 1,4 kg-ot nyomott. Az arapapagáj, amit vagy 4 éve tartottam a kezemen sokkal súlyosabb volt.

Egyébként ilyen az új szemüvegem. Végre full HD-ban látom a világot! :D



Na, ennyi lennék mára, holnap 5:20-kor kelek. T_T Halál lesz. :( 1,5 órás matekkal indítok, majd 2,5 óra lyukas lesz és utána 3 óra programozás. :"D Ehh...

Legyetek rosszak.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése