2017. január 27., péntek

Szerencsétlenség Kykky módra

Halihó!

Ma volt a programozás vizsgám, amiből természetesen megbuktam. Persze nem veszem én ezt ilyen félvállról, de nem hiszem, hogy velünk van a baj. Kb. 80-100 diáknak kellett gyakjegy védésre mennie eme csodálatos tárgyból és ebből kb. ha 5-10-et engedhetett át. Ekkora tömegnél én már nem magamban keresem a hibát. Eleinte azt tettem, csaknem bele is kattantam, de rájöttem, hogy a tanár egyszerűen csak egy p*cs. Már bocsánat, de ennek most ki kellett jönnie.

Na, persze ismerhettek már, nem ment ez ilyen egyszerűen. Én ha valamit csinálok, akkor azt vagy nagyon jól, vagy nagyon rosszul. Most az utóbbi volt a nyerő.
Kezdődött azzal az egész, hogy reggel fel akartam húzni a jó kis meleg, de "vizsgára elmegy" ruhámat, amikor a cipzár megadta magát félúton és úgy döntött, hogy péntek van, sztrájkba kezd, szóval kiszakadt a varrásból. Nyílván indulás előtt 5 perccel, mert hát addig nem akartam, hogy rajtam legyen, hisz a jó meleg házban megsültem volna benne, de vonatra jó lett volna... Ismétlem, volna... :"D Úgyhogy villám üzemmódban feldúrtam a szekrényt valami viselhető gönc után kutatva és 5 perces késéssel ugyan, de elindultam. Megvettem a vonat jegyet, azzal kivételesen nem volt semmi gond. Csak olyan rohadt hideg volt, hogy a szempillámra és a hajamra is ráfagyott a dér és amikor a vonatban kicsit felolvadtam, akkor tiszta víz voltam. Juhé. xD
Az úton minden rendben volt, igaz, hogy a szívem ki akart esni a helyéről és a  gyomrom is beadta az unalmast, de időben és épségben beértem.
A tanár laza 5 percet késett, nagy nyugodtan megkávézott előttünk. 37-en voltunk egy apró terembe bezsúfolva. Ha a társaság fele nem hoz magával laptopot, akkor nem is tudom, hogy mi lett volna. Minden esetre sikerült egy olyan gépet kifognom, aminél rossz volt az egér bal klikkje és szóltam is a tanárnak, mire az: "Hát akkor használd a jobbat." Kösz b+, igazán sokat segítettél. ._. Persze elkezdett magyarázkodi, de 20 perc szenvedés után megelégeltem és próbáltam kicserélni egy másikra, csak hát nem tudtam, mert a kábelek össze vannak kötegelőzve. Aztán szóltam, hogy már a jobb se működik és akkor egy srác megsajnált és odaadta a sajátját. -.-
Legközelebb viszek egeret, mert már abba se bízhat az ember, hogy vizsgán működőképes a berendezés, amivel dolgozni kéne. (Y)
Beküldtem 2 programot, amik jók voltak, de a vonaton láttam, hogy gyanúsan hamar be lett írva a jegy. Gyanítom, hogy meg se nézte. Nem nagyon hallottam még olyat, hogy egy elsőst átengedett volna. -.-

De a mai napnak még nincs vége és mindig tud még valami meglepetéssel szolgálni. xD
Ismét működésképtelen a telefonom, nem érzékeli az érintő képernyőt. Még feloldani se tudom. Aztán elkedztem takarítani, de közben kiborítottam a madár kajáját, szóval kezdhettem előről a porszívózást és ki akartam hypózni a WC-t, de elromlott a hypós flakon fújókája. xD Nem tudom, hogy nálam ment-e tönkre, de akkor letettem inkább mindent és leültem, hogy több kárt ma már ne csináljak. :"D



Nem vagyok azért semmi, igaz? xD A szerencsétlen szó mellé az én képem van berakva az értelmező szótárba.
Amúgy az új órarendem is szörnyű. xD Mily meglepő...
De elegalább sok animét néztem. Újra kezdtem a Trinity Blood-ot, megnéztem az Orange-ot és a Yuri on Ice-t is. Mind nagyon tetszett. A Yuri-n különösen meg voltam lepődve. Nagyon kíváncsi voltam rá az óriási hype miatt, de teljesen meg tudom érteni. Nagyon magával ragadott. *3*

Na, ennyi lettem volna. Kicsit kiadtam magamból a feszkót. xD
Páá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése