2017. január 19., csütörtök

A gyermek énbennem

Hoy!

Kedd délután Lacival beugrottunk Debbe ügyet intézni és miután sikertelenül végződött a dolog, beugrottunk a Hollandba. Ez egy kis használt cuccokkal foglalkozó üzlet és mint a nevéből is kiderül Hollandiából hozza a dolgokat. Azért szeretjük, mert jó kis bazáros, olcsó, sokszor van akció és mindig új a készlet. Hamar cserélődik és mindig van valami érdekes kis apróság, amit az ember nem tud ott hagyni. Tényleg csak pár száz forintos dolgokról beszélek, persze van ott drágább dolog is, pl. régi órák 40-60 ezerért és sok értékes holmi. De ezek mellett ott van az a tömérdek 2-300 Ft-os kis kacat is, amikért szeretünk bejárni. Szinte mindig beugrunk, ha időnk engedi. Most engedte és egy bő fél óráig nézelődtünk. Persze szinte soha nem távozunk onnan üres kézzel. :D
Laci vett egy képkeretet, egy pisztoly kulcstartót és egy hááát... valami római sisakszerű díszt.
Én most jól szétnéztem és megálltam a plüsskupac előtt. És akkor ott volt Ő! Szerelem volt első látásra, úgy nézett rám, hogy "Vigyél el". Először csak felvettem, megfogdostam és mutattam Lacinak, hogy milyen kis gengszteres. :D Visszatettem, de nem tudtam ott hagyni. Laci mondta, hogy ő nem jön vissza az utcáról érte, szóval döntsem el, hogy mit akarok. xD Ismer már... :'D
Jó, akkor felkaptam és úgy voltam vele, hogy körbe hordozom a bolton és ha hozzám nő, akkor megveszem. Persze már akkor hozzám nőtt, amikor először megfogtam. ><"
Szóóval bemutatom Eddy-t, a legújabb plüssmackómat. Egyébként tényleg új volt, még érződött az illatán és a papírja is rajta volt. A nevét onnan kapta, hogy a sapija eléggé Ed Hardy koppincs, plusz egy bazi nagy felirat van a pólóján, hogy Tattoo mania.
1350 Ft-ról volt 850-re leakciózva. Hol vesz az ember egy ilyen cuki plüsst ennyiért? Meg aztán tényleg úgy nézett rám... Kicsit utána néztem és ez egy német maci. Limitált kiadású, csak 2 fajtát csináltak ebből a tetkósból. Egy vörös és egy fehér ruhás kollekciót. Újonnan kb. 4400 Ft! :O

Tudom, iszonyat gyerekes vagyok és lassan 20 évesen plüss macit veszek magamnak, de valahogy ezt a környezetem fel sem veszi. Laci reakciója csak annyi volt, hogy olyan vagyok, mint egy nagy kislány és egy fej simivel és puszival le is tudta a dolgot. :'D Anyunak először féltem megmutatni az új szerzeményem, de úgy fogadta, hogy khmm.. idézem : "Jaaajdecukiiiiiiiiii". Szóval ezzel is mindent elmondtam. xD Sőt, még meg is sértődött, hogy azt mertem róla feltételezni, hogy ő ezért engem kinevet. ><
Azért a biztonság kedvéért öblítős vízben szép óvatosan kimostam és egy éjszaka alatt meg is száradt. Most Laci aludt itt és már teljesen ki volt tőlem, hogy kb. 10 percenként néztem Eddy száradási állapotát. :P
Igaz, hogy már olyan sok plüssel alszom, hogy lassan nem férek tőlük a saját ágyamba és amikor László itt alszik, akkor ki kell őket pakolni az asztalra, de hát istenem... xD

Amúgy tök jó volt, hogy itt volt velem. Kicsit olyan régi nyár hangulata volt ennek a napnak. :) ♥
Bár továbbra is tök hülyék tudunk lenni és olyan felesleges dolgokon veszekedni, hogy utána csak a fejünket fogjuk, de jól kijövünk és szeretjük egymást. :) És az is olyan jó, hogy így el tud engem fogadni, ahogy vagyok. Minden kis hülyeségemmel és nem csúfol ki, ha éppen veszek magamnak egy plüss macit vagy valami kis cuki baglyos izét. Bár néha úgy gügyög nekem, mint valami kisállatnak, de ez is aranyos a maga retardált módján. xDDD ♥

Egyébként kivégeztem egy tök jó animét, a Fukigen na Mononokean-t. Imádom a yokai-os animéket! :3 Szerintem az új dizi ebből lesz. Ma akartam megcsinálni, de már hajnali 2 óra és még a könyvem se olvassa ki magát. xD Bár már A Dukay családot kiolvastam és most Kemény Zsigmondtól az Özvegy és leányát olvasom. Kicsit nehéz a szövege, mert elég régies, de nagyon tetszik. *w*  Menthetetlenül belehabarodtam ezekbe a törénelmi és életrajzi regényekbe. A Dukay család nagyon mély nyomot hagyott bennem, a végét meg is könnyeztem és Ziával, az egyik főszereplővel napokig álmodtam.

Hihetetlen, hogy egy macinak majdnem egy egész bejegyzést szántam. :'D Azt hiszem kezdek visszafele fejlődni így lassan 20 éves fejjel. Ez már a szellemi hanyatlás jele. Omg.

Na, majd jövök.
Páá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése