2017. január 10., kedd

Üdv 2017!

Konnichiwa! :D

De rég köszöntem már így. xD Ezt a bejegyzést kerek 6 napja kezdtem el írni, de a gépem elszállt pötyögés közben. Másnap megint és akkor már be se lehetett kapcsolni, szóval vártam, hogy anya informatikus munkatársa megnézze, de a hétvégén nem ért rá, így csak tegnap jutott el hozzá a gép és vissza is kaptam. Apa még kicsit igazított rajta, de most még működik. Aztán ki tudja mikor gondolja meg magát. :"D
A szilveszter egészen jól telt, bár jó lett volna elmenni valahova, csak hát értelmesen szórakozni az emberek nem tudnak és idióta részeg állatokra pedig nem voltunk kíváncsiak.
Laci a múlt héten beteg volt, most meg nagyon összevesztünk és azért nem találkozunk. Lassan 1,5 hete . xD Vicces, hogy ha ráérek és itthon vagyok, akkor valahogy nem vagyok érdekes. :D

Amúgy nagyon megviselt ez a géptelenség. Egész nap itthon vagyok egyedül és csak olvasni és tableten sorozatozni tudtam. Ami egy darabig jó is, de egy hétig folyamatosan minden nap ezt csinálni... Jó lett volna kicsit kimozdulni, de senkim nincs akivel ezt megtehetném. Az egyetlen barátom is beadta az unalmast és nem kapcsolt be. :'D

Mostanában az Agymenőkre vagyok rákattanva. Annyira jóó xD Közben olvasok egy tök érdekes könyvet is, Zilahy Lajos- A Dukay család 2. kötetét. 3 könyvből áll ez a sorozat, de anya azt mondta, hogy az első igazán kihagyható és a második a legjobb. Tényleg nagyon jó! Persze csak annak, aki szereti az ilyen történelmi, életrajzi regényeket.
Nemrég fejeztem be Émile Zola-Nanáját is. Az eleje nekem kicsit lapos volt, de a közepe és a vége igazán érdekesre sikerült.
Jól esik most az olvasás és anya amúgy is nagyon sok és nagyon jó könyveket halászik az online antikváriumokból. Most is hozott a futár 4 könyvet, mindössze 3000 Ft-ért. Meg persze nem csak az olcsósága miatt szeretjük az antikváriumokat, hanem a könyvek miatt is. A mai könyvek nagy része szerintem nem jó. Persze, szoktunk újat is venni, mert néha akad 1-2 olyan, ami nekünk való (jó, most a Trónok harca sorozattal egész sok új könyvem lett és fantasy, ami nem kifejezetten az én műfajom, de hát na...), de az olyanok, amiket mi szeretünk nem új kiadásúak.
Kéne már valami jó kis japán könyvet is olvasni, hiányzik a japán irodalom hangulata, de abból is olyan sokat olvastam már el, hogy nem tudom van-e még abból a témából könyv, ami engem érdekel és nem olvastam még? :"D
Nem is mutattam még a gyűjteményemet:



Kb. 1-1,5 évbe került, mire minden összegyűlt. Ezekből csak az első könyvet vettem meg magamnak, a többit mindet ajándékba kaptam. Szalcsira, ballagásra, karácsonyra, szüli- és névnapra. A dobozt én festettem , a Targaryenes medált és karkötőt Lacitól kaptam, mind2-t a névnapomra( persze külön évben), a karkötőket és a Stark medált pedig magamnak vettem PlayIT-en és Oszakén.

Nem igazán az én műfajom a fantasy, de akadnak jó darabok is. Ilyen volt a Trónok harca is. Zseniális volt szerintem, bár nem egy szépirodalmi mű és nem is olyan a nyelvezete, de igazán olvasmányos és élvezhető volt. Főleg a hatalmas, kidolgozott világa tetszett.
Most A Gyűrűk urát akarom megvenni, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen könyvben. Meg a Harry Pottert is jó lenne beszerezni, de a Potter könyvek még mindig iszonyat drágák. :/
Az ilyen klasszikusok jól mutatnak az ember polcán. :D

No, elég is lesz a könyvekről való csöpögésből. ><"
Majd írok még, remélem nektek jól telt a szilveszteretek. :)

Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése