2016. december 31., szombat

Évösszegzés 2016

Hali!

Egy újabb év telt el és azt hiszem ez volt talán a legeseménydúsabb évem az eddigi 19 közül.
Először is nyelvvizsga, érettségi, felvételi és végül az egyetemistává válás. Jobban be se sűrűsödhetett volna az életem. xD
Ezek mellett Lacival is sok gondunk volt, majdnem elvesztettük egymást a sok veszekedés miatt, de azt hiszem végül sikerült gyógyírt találnunk a dologra és megéltük a 3 éves évfordulónkat.
Sok remek embert vett el tőlünk ez az év, nem is bánom, hogy vége van.
Továbbá meg kell, hogy említsem a Retard Műveket, mivel elég jelentős dologgá vált az életemben. Büszke vagyok arra, hogy 51 kis képregényt sikerült összehoznom március óta úgy, hogy közben pont a közepén voltam az érettségi időszaknak. Meg persze az is piszok nagy büszkeséggel tölt el, hogy már több, mint 4000 lájkolója van az oldalnak és jövőre meg sem állok a 10 000-ig! :D

Ez az év rajzilag és művészetileg is a legtermékenyebb volt mind közül, hisz a sulis alkotások mellett létre hoztam egy majdcsak életnagyságú polipot, csináltam egy páros cp-t, dobozokat festettem, babát varrtam, sapkát és pólókat festettem, ott van a Retard Művek is stb.

Az első félévem az egyetemen elég kemény volt, nagyon elveszettnek éreztem magam, de végül csak jól alakult minden és úgy néz ki, hogy az élet tényleg nekem szánja ezt az utat.
Változtam is, hisz még év elején befestettem a hajamat kékre és azóta fodrászhoz sem járok, mert magamnak is meg tudom csinálni a leszívatást és a festést. Fele annyi időbe és pénzbe kerül. :'D

Sajna voltak elég balul sikerült dolgaim is, ez az év szerencsétlenségekkel volt tele, de remélhetőleg a jövő több szerencsét tartogat a számomra, mert igazán elkelne már. xD

Kicsit a blogról is szólnék:
Jelen állás szerint 62843 látogatója volt eddig az oldalnak, ami baromira sok! :O
287 db kommentet írtatok ezalatt az 5 év alatt és 317 db bejegyzés született.
Kicsit el-eltűntem, de valahol érthető, hisz piszok elfoglalt voltam és volt, hogy már nem volt erőm írni, de még így is több bejegyzés jött össze, mint az elmúlt 2 évben.
Büszke vagyok arra, hogy valamit ilyen hosszan és kitartóan csinálok és továbbra is folytatni szeretném a blogolást, ahogy időm és energiám engedi.
Igaz, nem sokan szavaztatok, de végül a V.025-ös lett az év designja! :D
Köszönöm, hogy olvastatok és követtétek az életem folyását, remélem a jövőben is számíthatok majd rátok.
Jó bulizást, otthon tunyulást, animézést vagy akármit a ma estére és kívánok mindenkinek sikerekben, szerencsében gazdag új évet! :)

Sziasztok, találkozunk jövőre! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése