2016. december 28., szerda

Karácsony és egyéb mizéria

Üdv!

Egy jó ideje nem írtam, de a december nagyon sűrűre sikerült. Végül dec 9-én vége lett a félévemnek és az erdei polipos projektem is készen lett, megkaptam rá az 5-öm , a 6 kreditem és utólag még 5 ezer Ft ösztöndíjat is kaptunk érte! A művtöri zh-m 5 lett, így a tanárnő megajánlotta a jegyet és nem kellett mennem vizsgázni. Mondhatom nagyon örültem! :) És képzeljétek: a rettenetes info elektronika zh-m is 2-es lett! :O Igaz, a tanár mondta, hogy menjek be javítani, de nekem a 2-es is jó ebből a tárgyból és boldog vagyok vele. A matekom is meglett! :D Egyedül programozásból kell mennem gyakjegy védésre január 27-én, de szerintem első félévet így zárni nagyon klassz dolog! A rajzom is 5 lett és még úgy is 3,3 az átlagom, hogy jelenleg a programozás karó. Nagyon jó lenne kijavítani 27-én, de lássuk be: piszkosul nehéz, főleg minden előzetes ismeret hiányában. :'D
A polipom is csak elkészült és Al sokat segített a levelek ragasztgatásában. Laci elkísért Nyíregyre a kiállításra és segített feltenni a polipot a fára. Tök jó kis nap volt, vonatoztunk egyet, megmutattam neki a sulit, vagyis hát 1-2 épület részt, mert piszok nagy maga az egyetem és több épületből áll.
Szétfagytunk, de nagyon jó kis kiruccanás volt és szerintem ő is élvezte.
Mióta nincs ez a cigis civakodás és szépen egyezményesen pippanthatja mellettem az ecigit, azóta csak egyszer balhéztunk és akkor is valami kis apró hülyeségen. Nem szeretném elkiabálni, de megint olyan minden, mint régen. Végre visszakaptam azt a srácot, akibe 3 évvel ezelőtt beleszerettem. :) ♥
Amúgy a sulival kapcsolatban is rendeződtek az érzéseim. Rohadt nehéz volt ez a fél év és még lesz rosszabb is, de csak megcsináltam a nagyját és a nehezét, szóval maradok ezen a szakon és majd meglátjuk mit hoz az élet. Semmi sem véletlen, szóval okkal vagyok itt és nem szabad feladnom! ;)

Némi pihenés után neki láttam a karácsonyi előkészületeknek és ajándék gyártásnak. Megbeszéltük anyuékkal, hogy apróságokat veszünk, mert neki és nekem is szemüveg kell, apának fogat kell csináltatni, nekem ágyat kéne cserélni, mert lelóg róla a lábunk és egyéb fontos dolgok, amikre elég sok pénz kell. Szóval most másra kell a pénz, nem hülye kényszer ajándékokra. Ha szükségünk van valamire és meg tudjuk venni évközben, akkor nem várunk vele karácsonyig, szóval senki nem úgy állt hozzá, hogy omg egész évben nem kapunk és veszünk semmit és most kell minden garast elverni. Nem az a fajta család vagyunk. Úgyhogy anya kapott tőlem papírból készült orchideát a névnapjára és egy festett pillangós fadobozt, ami szerintem eddig a legjobban sikerült dobozom!
Apának egy Guns n' Roses-os sapkát festettem. Nagyon örültek ezeknek a kis apróságoknak és én is örültem az én ajándékaimnak. :)
Kaptam egy fülest, egy karácsonyi cicanacit, ami annyira tetszik egy ideje, egy cicás harisnyát, a Nana 5.kötetét, egy cuki baglyos bögrét. Tök jó dolgok. :D





Közben persze megbetegedtem, 4 napig nyomtam az ágyat és annyira ment a hasam, hogy még a víz is azonnal kijött belőlem. Azt hittem sose jövök már rendbe. :|

Egyedül Lacinak vettem ajándékot, mégpedig Hadházi önálló estjére 2 db jegyet. Tudom, hogy mennyire szereti, szóval tülkön ülve vártam, hogy mit szól majd hozzá. :)

Amúgy a szent estét mindig anyuékkal töltöm, bár elég döcögősen kezdődött, de végül jól sült el. Anya egy csomó finomságot csinált és apuval mint minden évben, most is közösen díszítettük a fát. Aztán megkajáltunk, ajándékoztunk és utána beültünk hozzájuk mesét nézni. A Frozent és a Kiskedvencek titkos életét néztük pendriveról. Tök hangulatos kis este volt, olyan ritka, hogy mindenkinek van ideje, ereje és kedve közösen nézni valamit. Pedig igény az lenne rá, csak hát az a fránya mókuskerék... :(

Másnap Laciékhoz voltam hivatalos ebédre. A mamájánál ettünk, aztán megtörtént az ajándékozás. Ezt a csodálatos könyvet kaptam tőlük, meg pár kis apróságot. :)


Este felé átmentünk a másik mamájához és beszélgettünk vele egy órát. Másnap hozzánk jöttünk 4 órára és jöttek nagyanyámék is, mert előző nap lett volna náluk ebéd, de ugye Laciéknál voltunk. Meglepett, hogy kaptam tőlük valamit, de persze csak azért, mert azt hitték, hogy én is ott leszek az ebéden és az elég gáz lett volna,ha uncsimék kapnak valamit én meg nem. xD
De egészen jó hangulatban telt a vacsi, szóval a karácsony szelleme mégis létezik vagy mi...
Miután mamáék elmentek anyuékkal még egész sokáig beszélgettünk a nappaliban. Végre elfogadták Lacit és Laci is megkedvelte őket. VÉGRE! :'D
Aztán másnap este 7-re mentünk a Hadházi estre. Lacinak azt hiszem tetszett ez az ajándék. Rengetegen voltak, kb teltház volt a Főnix Csarnokban. Persze nem is én lennék, ha nem csesznék el valamit. Rosszul foglaltam a helyet és nem egymás mellé, hanem mögé kerültünk, de szerencsére nem volt annyira gáz. Nagyon élveztük, tök jó poénokat mondott és sztorizott. Szinte rossz kedvem lett, amikor megköszönte a figyelmet és meghajolt.
A buszt lekéstük, hisz 20 perccel később kezdődött, így volt még időnk és betámadtunk a Plázában a Mekit, mert majd' meghaltunk éhen. Annyira elvoltunk, hogy az idővel kicsit megcsúsztunk és 12 percünk volt elérni az utolsó, 22:40-es buszt, ami nagy rohanást igényelt. Jó nagy távot futottunk le teli hassal és 1 perccel indulás előtt szálltunk fel a buszra, de elértük az a lényeg. xD Laciékhoz mentünk és ma jöttem haza.
Holnap leszünk 3 évesek! :D Nagyon kívácsni vagyok az ajándékokra és az AC filmre is.
Na, majd írok beszámoltót.

Remélem nektek is jól telt a karácsony.

Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése