2016. december 29., csütörtök

3 év ♥♥♥

Hoy!

Ma van a 3. évfordulónk Lacival. :D El se hiszem, hogy ennyi ideje vagyunk együtt, főleg a sok veszekedés után. De azt hiszem jól csináltuk: végül megjavítottuk ami elromlott és nem kidobtuk egyből és milyen jól tettük! :)
1 órára buszoztunk be Debbe, mert még szét akartam nézni a vásárban, hisz ilyenkor már szilveszteri cuccokat árulnak és sok az olcsó paróka. Végül egy szőkét és egy rózsaszínt vettem. Egészen jók, csak kicsit ki kell őket pofozni és senki meg nem mondja, hogy 2000 Ft-os ócsó pareszok. :)
Így néznek most ki, még áztatás előtt vannak. Majd ha rendbe vágom őket, akkor rakok fel képet a különbségről. ^^


3-kor kezdődött az Assassin's Creed a moziban, szóval mászkáltunk még és ügyet intéztünk. 2-re értünk oda a Plázához és meglepődve tapasztaltuk, hogy k***va sokan vannak. Majdnem egy fél órán át álltunk a sorban és még kaját is vettünk, WC-ztünk és már majdnem 3 óra volt.Előre foglaltunk helyet, mert hátul dugig volt az egész: mint kiderült ma volt a premier xD
Nekem egyébként tetszett, bár én nem játszok vele, de szerintem egy történetnek elment. Úgy láttam Laci is élvezte, szóval megérte beülni rá.
5 óra körül lett vége és utána mászkáltunk egy darabig, végül beültünk egy pizzériába és jól tele raktuk magunkat pizzával. Nem akartunk még haza menni, szóval visszasétáltunk a Plázába és léghokiztunk egyet. A hajam belelógott a szemembe, Laci csak ezért győzhetett le. xD :P
Még ültünk ott egy darabig, hisz a busz indulásáig még volt időnk. Nagyon jó hangulatban telt ez az évforduló. Kicsit féltem tőle, mert sok szerencsétlenség ért minket mostanában és nagyon szurkoltam, hogy az évfordulónk legalább jól sikerüljön. Szerencsére az aggodalmam alaptalan volt. :) ♥

Megegyeztünk, hogy nem veszünk, hanem csinálunk ajándékot, mert az sokkal jobb. :) Szóval Lacitól egy általa készített fa kulcstartót kaptam, amire egy rúnát vésett és bele égette. Ez a Fehu rúna. Szerencsét hoz a sok szerencsétlenségben, ami valljuk be: elkel mostanság. :')
Csinált nekem egy nagyon cuki videót is, amiben a közös képeink vannak és verselve beszél alatta rólunk. Szeretem, hogy ilyen ügyes és kreatív. :) ♥
Ezekben sokkal több idő és energia van, mint venni egy virágot. Tele vannak törődéssel és szeretettel és ennél többet egyetlen nő sem kívánhat. ♥



Én egy mini Kykky rongybabát adtam neki, amit saját kézzel varrtam. Az elkészítés folyamatáról írtam a Retard blogban is, ott megtaláljátok. ^^


Nos, ennyi lett volna ez a bejegyzés.
Még írni akarok egy évértékelőt, szóval remélhetőleg ebben az évben még "találkozunk".
De ha valami oknál fogva mégse, akkor B.ú.é.k. mindenkinek! :D

Páá! ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése