2015. szeptember 22., kedd

Rohangálós nap

Yo!
Ritka eset, de nem kell holnapra tanulni, így megejtek egy kis beszámolót a mai napról, mert valószínűleg a héten már nem hallotok felőlem...
A suli része elment, bár azért a mai nap se mondható könnyűnek: német, irodalom, angol, matek, tesi, biosz és töri... Eléggé leszívtak ezek a tantárgyak. Meg az is felvitte bennem a pumpát, hogy tesin próbálhattuk volna a táncot, de az osztály 3/4-e magasról tojt az egészre és nagyon nem haladunk és nem is tudjuk még a dolgokat.. :|

Aztán ma volt megbeszélve a randi a varrónővel. Écivel elmásztunk a Mekibe, mert már 14:20-kor végeztünk és a varrónőhöz csak 16:30-ra kellett menni, de értelme nem volt haza menni, mert jöhettünk volna vissza.. .Meg én vártam Lacit is, mert megígérte, hogy elkísér minket a jó debreceni helyzetek miatt... Nem éri meg kettesével vagy egyedül mászkálni, mert 2 hete megtámadta egy migráns(szerencsére megvédte magát és nem lett baja az én erős emberkémnek) és azóta fokozottan vigyázunk egymásra. Addig megkajoltunk Écivel, megcsináltuk a házit a Mekiben xD és ő még vett egy kávét. Tök gusztának nézett ki,de nem visz rá a lélek, hogy utána órákig rosszul legyek tőle. :"D Maradok a csokinál, attól biztos nem leszek rosszul. ><"

Aztán visszakutyagoltunk a buszvégre és ott felvettük először Renit, utána Lacit is.
Eldzsaltunk a varrónőcihez és kisebb bolyongás után rátaláltunk a lakásra. De még csak 16 óra volt! ._. Letelepedtünk és hülyültünk meg beszélgettünk.
Éci és Laci dobálták egymást vmi fa termésével. Olyanok voltak, mint 2 rossz óvodás xD. De tök vicces volt. Mondjuk az kevésbé tetszett, hogy hol egyikük, hol pedig másikuk húsvér védelme voltam. Két tűz között... nyammm. xD

Aztán fél óra késéssel, 17:00-kor beesett a varrónő és azért ültünk órákat rá várva, hogy kb 15 perc alatt mindent letudjunk. Fincsa volt. :"D
Aztán elváltak útjaink Éciéktől és Lacival elmentünk a Fórumba (eddig a Pláza volt a székhelyünk, de ott fizetős lett a WC, ami elég undorító, mert az esetek döntő többségében nincs WC papír és szappan és a higiéniáról már ne is beszéljünk..).
Összekapartunk egy kis pénzt egy-egy KFC-s szendóra, meg vettünk innit is. Megkértem Lacit, hogy ő vegye meg a kaját, mert utálok ilyesmit csinálni. Tudom, elég gáz, de félénk vagyok :"D *omgbeismertem* És a pénztáros csaj lazán elkezdett vele flörtölni és el akarta csórni a Roados pólóját.. azt a Roados pólót, amit én csináltam neki... Nem feledek r*banc! >> :@
Aztán indultunk is a buszvégre, mert már jócskán elmúlt 6 óra.


Nem volt felhőtlen a hangulat, mert lehet, hogy szombaton szüretelnie kell menni és akkor csak vasárnap találkozhatunk, ami szívás, mert akkor nem tudunk annyi időt együtt tölteni, főleg, ha hétfőre tanulni kell. :( A pénteki találkozás kilőve, kb. 4-5 óra, mire táncról beér Debbe... És max 2-3 órára tudnánk hozzájuk elmenni, de szinte jöhetnénk is vissza. Sajna ez a távolság átka. :'(
Szóval nem voltam túl boldog és még a múltkori ügy miatt is pikkeltem rá. Igazából békülni jött, ki is békültünk, csak hát na... Olyan kevés időnk volt megbeszélni. De legalább nem csak skypeon értekeztünk a dolgainkról. Jó volt átölelni azt a hülye majmot... ♥


Végül fél 8-ra hazaestem. Kiszaladgáltam ma a lelkem. Most biztos van bennem kilométer xD :"D
Ma már csak olvasni fogok, a Királyok csatáját (Trónok harca könyv 2. kötet) *-* ♥
Meg láttam, hogy a sorozat rekordot döntött az Emmy gálán és a szereplők is sok díjat bezsebeltek. :3 Nyufufufuu. Igazából most lenne időm kicsit Vikingezni vagy animézni, de erőm meg nem sok van. Szóval maradok a könyvnél.

Holnap 14:20-kor végzek és 14:30-tól 16:30-ig táncpróbám lesz, ami azt jelenti, hogy fél 7- és 7 óra között fogok hazaesni, mert nem fogok felférni a buszra xD. És elég abszurd ez a 10 perc szünet. Enni sem tudunk annyi idő alatt... Mert ugye ilyenkor a közeli pékségbe megyünk kajáért, nincs kedvem aszalt szendvicset enni. :"D
Minden esetre szép lesz...

Na, oyasumi minna. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése