2015. szeptember 23., szerda

Csak egy sulis nap...

Halihó!
Tudom, azt írtam tegnap, hogy nem láttok a héten, de viszonylag hamar (negyed 6-körül) hazaértem és gondoltam írok egy kicsit a mai napról.
Első óra tesi volt, így 6:50-kor keltem, mert ilyenkor a 7:40-es busszal megyek, így pont beesek csengetés előtt. Nem kell átolvasni semmilyen anyagot, így nyugodtan mehetek ezzel. :3
Röpizni akartunk, de a drága osztályom nem volt képes arra, hogy beálljon hozzánk, így 3vs4-be toltuk, ami elég béna, mert senki nem szuperhős, nem tud olyan gyorsan helyet változtatni, hogy elérje a labdát. Szóval ez kicsit lehangolt, mert elrontották a játékunkat és ez nem először fordult elő. :/

Aztán eljutott a fülünkbe a hír, hogy nincs kedvük táncpróbára menni és hogy nem jönnek be. A tánctanár meg teljesen jogosan azt mondta, hogy ha 5-nél több a hiányzó, akkor hazaküld.
Nekünk se volt se kedvünk, se energiánk ott lenni és utálok táncolni, de még is megteszem, mert muszáj. Szóval intézkedtünk az ügyben és láss csodát... volt próba... ˇoˇ

De előtte még volt 2 rajzunk, amin aktot rajzoltunk. Szerencsére kis gatya volt rajta xD De nem volt kellemetlen, kínos meg semmi. A srác és mi is tök természetesen vettük az egészet. Szünetben megnézegette a róla készült képeket és tökre megdicsért. Velünk egy idős amúgy, ami kicsit meglepett. :O Bár az volt a vicces, hogy úgy nézett ki, mint valami chibi Asking Alexandria tag. xDDD De szimpi volt, bár kicsit néha sok, de nem akarok előítéletekkel lenni vele kapcsolatban. Sokkal jobb, mint egy lógó mellű, csontos banya. xDD Vicces, hogy 10-be meg tavaly is fakton a női aktnál mennyire hülyén éreztem magam xDD Omg. xD Vagy lehet csak fel kellett hozzá nőni? Csak egy test, árnyékok, színek, formák, de semmi több. :)

A feladat nem volt egyszerű, nagy foltokban kellett gondolkodni és csak 2 színt használhattunk, amik komplementerek. (egymást kiegészítő színek, a 12-es színkörön egymással szemben helyezkednek el, összekeverve őket sötétszürkét kapunk, amik nyugtatják a szemet, így harmóniát teremtenek a képen)
Persze vázolásról szó sem lehet, csak annyi volt, hogy halvány, vizes festékkel odanyomhattunk egy irányvonalat a testnek, meg egy fejet, felsőtestet és lábakat jelző valamit.
De nagyon élveztem *-* Jól esett most festeni,főleg, hogy nem kellett az apró részletekkel is pempecselni.
Ez a mai mázolmányom XD

Ez még egy régebbi szén rajzom Gabiról. Tök büszke vagyok rá a tömérdek hiba ellenére is.:D

A 2 rajznak hamar vége lett (igen, megbontották a 4 rajzórát, ami csodás -.- semmi normálisra nincs időnk. 2 óra az lópikula... .__.) Még volt utána 2 óránk. Ezek után gyorsan ettünk valamit és kezdődött is a tánc, érdekes módon ott voltak azok, akik annyira nem akartak ott lenni... Még jó hogy... -.- Én rá is förmedtem 2 csajra, hogy akkor mi az aranyveretesbűbánatoslófarokért jelentkeztek táncra, ha így állnak hozzá? És csak szájhúzgálást kaptam. ♥ Naaa mind1.
Fél 5-kor lett vége a próbának és most megkockáztattam a közeli buszmeget és jesssz. Elértem egy buszt, amire felfértem ! :O És már negyed 6-körül itthon is voltam.
Apa babgulyást főzött és sütött nutellás palacsintát :3 Nyamm :3

Most épp próbálom magam rávenni, hogy összeszedjem a nyelvtan anyagot a füzeteim hátuljából és leírjam őket rendesen. :"D Ehh.. :'D
Nos, ennyi lettem volna mára.
Páá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése