2015. szeptember 21., hétfő

Dióhéjban.

Ahoy!
Jó rég nem jelentkeztem, hát igen... a 12. kb olyan nehéz, mint amire számítottam és még csak most kezdődik igazán...
Mostanában BJD baba készítéssel próbálkozom, sok szenvedés után be kellett látnom, hogy a home made gyurma nem megfelelő erre. Így befektettem normális gyurmába és már most megdöbbentő a különbség... Majd rakok fel képeket, ha kicsit felvállalhatóbbak lesznek, azért megcsinálni minden egyes porcikáját (főleg a fejét) elég nehéz, főleg elsőre. De tökre élvezem. :D
Lacival megvagyunk, bár megint a cigin hadakozunk... Nem szeretem ha hazudnak nekem. Inkább a fájó igazság, mint a kegyes hazugság. ._.

Korábban rendeztem egy kis ajándékozós dolgot a Facebook oldalamon és kiderült, hogy akinek rajzoltam olvassa a blogot és képes volt minden bejegyzésemet visszaolvasni. Megcsekkoltam a blogját és igazán ízléses dolgokat csinál. :) Jó tudni, hogy a baráti körömön kívül is van, akit érdekel a blogom. Pedig lássuk be, nem túl izgalmas. Főleg mostanában. :"D

Úgy különösebb mesélni valóm most nincs, de gondoltam megejtek egy gyors bejegyzést, hogy lássátok, még élek... Még.... Múlt hét szerdán táncpróbáról csoszogtam hazafele olyan fél 7- körül és nem ismertem meg a szomszédot. xD Meg az utcában rám köszönt vmi csávó, de hát ha a szomszédot sem ismertem meg, akk nyilván halvány lila gőzöm nem volt róla, hogy ő ki lehetett.. Nosss... előferdül az ilyesmi. :"D

A dolgok csak gyűlnek, egyre több minden nyomja az ember vállát. Alig várom, hogy letudjam ezt az évet. ._.
Pfúú... annyi dolgot csináltam mostanában (beteg voltam és volt időm alkotni), de nincs kedvem feltenni őket. Majd egy másik posztban talán... Sorry emberek. Ez van. :P

Na, ennyi lennék most. Design cserét is beígértem, de hát hétvégén se nagyon volt időm semmire. Szóval.. majd. xD Ez lesz mostantól a szlogenem: MAJD.
Azóta vettem a fáradságot és lecseréltem. Nem ez életem designja, de sokat kínlódtam a menüvel. :)

Pá emberek!


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a szavakat :) A rajzod pedig az instagram profilomon használom ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan :) Én köszönöm a rendszeres olvasást :)
      Óh, ennek örülök :D

      Törlés