2015. augusztus 29., szombat

Nyár végi nyaralás :D

Figyelem! A bejegyzés hozzám képest is hosszú! Aki nem akarja, hogy kifolyjon a szeme, az ne olvassa el! XD

Ezt is megéltük kérem alássan, hogy Lacit nagy küzdelmek árán el tudtam cibálni nyaralni :D
25-én kedden délután mentünk busszal. Az út kb. másfél óra volt.

Eléggé ki voltam dőlve, mert előző este kemény 4-5 órát aludtam, ami nekem iszonyat kevés. Izgultam, meleg is volt, úgyhogy 3 óra körül tudtam csak elaludni és anya reggel bejött elbúcsúzni 5-körül. Aztán nem tudtam visszaaludni az én drága madaramtól, ugyanis kb 5-től 9-ig folyamatosan
ordítva visított. .__. Én egy piszok türelmes és állatszerető ember vagyok, de akkor és ott ki akartam tekerni a nyakát. Semmi nem segített. Letakartam, akkor is mondta a magáét, bezártam az ajtót, hogy ne lásson és én meg ne halljam, de semmi... Végső elkeseredettségembe bejöttem a belső szobámba, előkotortam a hálózsákom, magamra zártam a 2 ajtót és lefeküdtem a földre aludni. xDDD Just Kykky. :"D De így sem sikerült elaludnom, mert addigra olyan szinten fortyogott bennem a düh, hogy nem tudtam álomba szenderülni.
Végül 9 után az én drága madaram elhallgatott, mert rájöttem, hogy reggel anya elfelejtett enni adni nekik és én ezt megtettem. Utána csend volt és tudtam még pár órácskát aludni.
Utána készülődés és ismét magas pulzus, ugyanis úgy vártam már ezt az egészet, mint egy kisgyerek.

Az úton jókat beszélgettünk Lacival, fel sem tűnt a 1,5 óra. Csak kicsit be voltunk rezelve, mert a busz nem írta ki, hogy hol vagyunk épp, de megoldottuk a dolgot és jó helyen szálltunk le.
Térkép elő, keressük meg a szállást... Ami elvileg csak egy egyenesen és aztán jobbra tartó út lett volna... Hahhaaa...  No .__. Eltévedtünk a melegben, 2 nagy táskával mindketten és egy csávó majdnem elütött minket, de megállt segíteni. Igaz, először külföldinek nézett  minket, de aztán tisztázódott benne, hogy elég jól beszéljük a magyartot. De ezt az utcát nem ismerte, pedig 10 éve lakik Poroszlón... Na, fasza xD
Mentünk, mendegéltünk és egyszer csak felnézek jobbra és
megvan az utca! :O Ezazzzz! Csak fél óráig kóboroltunk kb, de meglett ! *-*
Utána a szállást is megleltük, a kulcsos néni beengedett minket és lazán azt hitte,  hogy nászutasok vagyunk, de még az IFA-t sem tudta behajtani rajtunk, mert nem vagyunk 18 évesek. xD lol

Kidőltünk, berendezkedtünk és meg voltunk elégedve. Ilyen olcsón ennyire jó szállást találni... nagy mázlink volt. :D
Aztán ettünk és kb csak döglöttünk, egészen 9-ig, mert nekünk akkor jutott eszünkbe, hogy el kéne menni felfedezni a környéket. Szóval neki iramodtunk a csendes kis városnak. Találtunk egy pizzázót, ahol rendeltünk 2 pizzát. Közben megettek a szúnyogok, Lacit csajnak nézte egy részeg faszi és a pultos csaj megdicsért, hogy milyen normálisan tudjuk kérni a rendelést. xD Végül a szúnyogok már nem csak minket, hanem a pizzánkat is ették, úgyhogy becsomagoltattuk a kajeszt (a csomagolást nem számolta bele a csaj, mert normálisak voltunk vele.. WTF xD) és mentünk is vissza a szállásra.
Betömtük a pizzát, elmosogattam és tv-ztünk. Még WiFi is volt! :D
Másnap 10 órára beállítottam egy ébresztőt, mert mi szeretünk akár fél 1-ig is durmolni, de akkor elment volna a napunk.


Másnap kitaláltam, hogy menjünk el a közeli Ökocentumba, ami tényleg csak 10-15 percnyire volt. Egyszer már voltam ott az osztállyal, akkor nem tetszett annyira, de tudtam, hogy Lacival jobb lesz. Osztállyal nem jó ilyen helyre menni, mert mindenki nyűgös, semmit nem tudsz normálisan megnézni, 30 emberhez kell alkalmazkodni... szóval értitek.
Elbattyogtunk, egy kishajós csomagot vettünk, ami 2300 Ft-ba fájt.
Megnéztük az akváriumokat, felmentünk a kilátóba, ami nálam nagy szám, mert szörnyen tériszonyos vagyok, de megbeszéltük, hogy ha én felmegyek a kilátóba, akkor Laci eljön velem a hajótúrára. :D
De tökre élveztem, egész sokáig voltunk fent.
Aztán Laci kajált egyet, megnéztük a vidra etetést, elkaptuk a pelikán etetést is, végig sétáltunk ilyen állatos ketrecek mellett, szinkronizáltuk a kormoránokat (madarak) és mint két idióta röhögünk mindenen.
3-kor kezdődött a hajótúra. Kicsit féltünk, de nagyon tetszett mindkettőnknek. A srác, aki vezette a hajót rengeteg érdekes dolgot mondott, mutatott és el is repült az idő. 45 perc volt a túra és fel sem tűnt! :O Csudajó volt *-* (Y)

A kagyló
Ezután visszamentünk a szállásra, ettünk, pihiztünk egyet és lementünk a szabad strandra, ami szintén 10-15 percnyire volt.
Befizettünk egy fél órás vízibiciklizésre, ami Lacinak az első ilyen élménye volt. A srác kőbunkó volt velünk, de ettől függetlenül mikor elhagytuk a partot magasról tettünk rá. Jól elvoltunk.
Igaz, nem volt egy nászéjszakai forróság, de belementünk egy picit a vízbe. Laci 15 perces küzdelem árán kifogott nekem egy hatalmas kagylót (persze már nem volt benne a lakója). Megküzdött vele a drága, az tény. :"D Még az aljzatot is lefejelte. :")
Utána kijöttünk a vízből, mert már fáztunk és esteledett is. Azért még vettünk egy fagyit és visszaindultunk a szállásra.

Még reggel vettünk grillezéshez kaját és olyan 8-körül el is kezdtünk volna grillezni. Csak hát a fa úgy döntött, hogy minden próbálkozásunk ellenére is megszenvedtet minket és kb fél óráig küszködtünk, de végül megadta magát és begyulladt. Ekkor vetettem fel az ötletet, hogy maradhatnánk még egy éjszakát, mert annyira fantasztikus volt ez a nap és olyan jó lenne még egyet strandolni meg fürödni. Nem kellett győzködni, csak ugye necces volt, mert utánunk másnap reggel jöttek mások, szóval új szállás után kellett néznünk. A kulcsos néninek szintén volt egy szállása, így benne volt minden reményünk.
Bár kicsit leharapta a fejem, hogy szólhattam volna hamarabb is, mert akkor még aznap elintézzük és nem kellene egész este ezen aggódni, hogy lesz-e szállásunk holnap... Hehe. :"D

Szóóval, grill... megsütöttük, megettük. Nagyon jól esett. Tök hangulatos volt. :) ♥ Mondjuk jó kis büdösek voltunk, de no problem. :)
3-kor lefeküdtünk, de mivel reggel csak 7:20-as buszunk volt, így 6-kor kelhettünk is. Kómásan összepakoltunk, elbúcsúztunk a fasza kis szállásról és mentünk kuncsorogni a nénihez.
Mázlink volt, tudott szállást adni, csak azzal a feltétellel, hogy ne hagyjunk rumlit magunk után. Persze ez alap nálunk, de hát nem ismer minket...

Ő itt Pihe *w*
Szóval 7 után már ott voltunk az új házban. Kicsit öregesebb volt és rémisztő, de rettenetesen örültünk, hogy tudunk még maradni egy napot. :D Közöltük a szüleinkkel a helyzetet, aztán aludtunk egyet, mert az a 3 óra alvás semmi nem volt.
Olyan dél és egy óra között kajáltunk, elmentünk a boltba, találtunk egy kis üzletet, ahol vettem egy nagyon édes plüss baglyot, Pihét *--*
Aztán visszamentünk, kicsit kifújtuk magunkat és 3-körül elmásztunk strandolni. Laci a szálláson hagyta a fürdő nadrágját, így visszaszaladt érte.
Aztán megint béreltünk egy vízi biciklit, csak most egy órára. Fhú, jó sok helyet bejártunk, kacsákat is kergettünk. xD Nagyon mókás volt. xDD

Aztán fürödtünk. Lent a strand lábánál volt egy bazáros, oda visszaszaladtunk, mert vettünk egy kis pöttyös labdát, hogy tudjunk játszani. *-* Másfél óra után Laci fázni kezdett, így kimentünk a vízből.Kicsit kifeküdtünk száradni, aztán elmásztunk a pizzázóba. Ott ettünk egy bitang nagy tál gyrost és megbeszéltük, hogy később visszajövünk kipróbálni a  banános Nutellás pizzát.
Így is lett. 9-körül visszabattyogtunk, a szúnyogok ismét jót vacsoráztak belőlünk, míg vártuk a pizzát. De most volt annyi eszünk, hogy elvitelre kérjük.
Visszafele utún egy csapat réti nigger jött velünk szembe és Laci egyik kezében lóbálva hozta a kaját. Erre beszóltak neki, hogy mennyire feszít. WTF xD
Az úton meg találtam egy kétezrest xD :O Még sose találtam pénzt! :O *-* xD

Hátöö... a pizza... olyan volt, mint amilyennek kinéz. ._. :'D De megettük, mondván:nem pocsékolunk! ><
Ehh.... nem sok Nutella volt rajta xD

Aztán pókvadászat is volt, Laci popcornnal ütötte le a keresztes pókot a szobába és csodálkozott, h nem akarok enni belőle xDD De végül ettem pár darabot. :"D
Ez a nap és éjszaka is rettentő gyorsan eltelt, már azon kaptam magam,hogy a 7:20-as buszon zötykölődök az én kis kómás emberemmel.
Mögöttünk egy réti nigger család ült. Pistike behányt 2x, elég erős fing szag is terjengett, a tehénre azt hitte, hogy ló, 10 percenként megkérdezte, hogy "Míkor érünk má odá?!" Ehh... .__. Laci megszusszant a vállamon és direkt felkeltette az a kis khm.... *kisípolva*. "Csodálatos" visszautunk volt. ._.
A buszvégen elbúcsúztunk, mert apa bejött elém, ugyanis aznap reggel osztották a könyveket is. ._. Túlestünk rajta, az úton elhadartam apunak mindent, aztán hazaértünk, kipakoltam, letusoltam és 4 órára kidőltem. xD Ez 28-án pénteken volt.
A mai, 29-ei szombati nap eléggé kiesett. Nem is tudom mit csináltam. Olvastam, fagyiztunk anyuékkal, de nagyrészt csak néztem ki a fejemből. És örültem, mert 19 hónaposak lettünk. :) ♥
Elfáradtam xD
De nagyon jó volt és jövőre több napra megyünk *w*

Huh, ezt a bejegyzést szép hosszúra sikerült megírni, de azért írtam le ilyen  részletesen, hogy biztosan megmaradjon minden. ♥
Nyah, pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése