2015. augusztus 22., szombat

Bejegyzés.rar

Ahoy!
Szörnyű mennyire gyorsan telik az idő.
Szerda este Laciék aludtam, bár most későn mentem, mert anya hetek óta ígérgetett meggyszósz (ami jelen esetben most szeder szósz volt) pirított grízzel és sült csirkemellel megvalósulni látszott, így huncutul megvártam, míg kész lesz. Jól bekajáltam a forró cuccból és aztán rohantam is a buszhoz. Fhú, voltam már jobban is .. :"D
Na, de végül megérkeztünk hozzájuk. Tomi tök aranyos volt, kaptam tőle egy tábla csokit. Mivel tudtam, h másnap tartják a szülinapját, így én is felköszöntöttem.
Aztán eltelt az este, a másnap is. Megjöttek a rokonok. Eleinte nem is volt gáz, de aztán tébollyá vált az egész. Omg. Még sose kívántam, h menjek haza Laciéktól, de most imádkoztam. Persze nem Lacival volt bajom, szóval ő is valahogy így volt ezzel... De túléltem/tük. És ezt leszámítva nagyon jól éreztem magam náluk.  :)
Bár a szederszósz adott a gyomromnak, azóta se tudok normálisan enni. :"D Mivel egész nap zuhogott, így 20-án nem mentünk sehova, de legalább Lacival lehettem. Úgy tűnik ezen a nyáron már ez is nagy szó. :"D

Aztán hazakullogtam. Annyira hideg volt, hogy vacogtam és még egy bazi nagy pók is az én hajamba
telepedett bele. De annyira fáradt voltam, hogy arra se volt energiám, hogy visítsak vagy legalább megijedjek. Egyszerűen csak megöltem és lehúztam a wc-n. Mint valami robot. :'D

Reggel anya keltett és elmentünk az Auchanba. Jól esett egy kicsit vele is kimozdulni. Jól elvoltunk. Vettünk kaját, sulira még semmit, mert erősen tiltakoztam ellene. xD Aztán elmentünk a temetőbe és jöttünk is haza. Nem bírom én ezt a frontot. xD Délután olyan 3-tól 7-ig aludtam. Minden egyes porcikám fájt. Ehh... A hasamról meg ne is beszéljünk. Úgy döntött, hogy az Auchan közepén kezd el csikarni. .___. Szerencsére nem lett baj, de elég rossz volt így vásárolni. Aztán persze jobban lettem, de ma se sok mindent ettem. ><

Szóval tömören ennyi az elmúlt pár napról (omg magamhoz képest iszonyat rövid ez a bejegyzés :O)

Végre új Escape the Fate szám! *-*


Na, pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése