2015. február 1., vasárnap

Dér-Con: Ahol minden elkezdődött....

Tegnap, azaz január 31-én került megrendezésre a 2. Dér-Con. Kicsit több, mint egy éve, 2013. dec. 29-én volt az előző con és ott találkoztunk először Lacival, utána egyből össze is jöttünk, szóval hálásak lehetünk ennek az eseménynek. :) Csak nosztalgiázásból mentünk el, de aztán nagyon jól szórakoztunk.
De kezdjük a péntek estével. Kikönyörögtem, hogy had aludhasson itt Laci, mert akkor nem kell hajnalok hajnalán buszozni. Végül anyuék belementek, aminek nagyon örültünk, mert én már sokszor ott aludtam, de ő itt még soha. Egyem meg, hogy izgult. >< Pénteken csak 4 órája volt, így hazament a ruháiért, én meg rendesen 2 óra után estem haza. Gyorsan összeszedtem magam, mert ez a hét pokoli stresszes volt. Nem sokat aludtam éjszakánként, ami nekem felér az öngyilkossággal. Szóval várva Lacit el is szundítottam, de tudtam, hogy ez lesz, úgyhogy egy ébresztőt beállítottam. 16:12-kor itt is volt a busz, kikecskéztem elé a megállóba. Lecuccoltunk és már jött is anya, vacsira nagyon fini tésztába csavart virslit és kakaós csigát sütött. Fhhúúú, mind2-en úgy tele voltunk, hogy egy darabig csak feküdtünk az ágyon mint 2 fadarab. xD
Apu megint humor herold volt. Most burkol egy házat (csempézik) és ehhez kapcsolódóan poénkodott egyet: "-Ma egy illegális dolgot műveltem. Csempésztem. "
Haha. xDDD Nekem tetszett.  xD
Hamar elrepült az idő. Anyuék elaludtak, mi meg vmi focis börtönös filmet néztünk (ne kérdezd a címét [Laci ezért tuti le fog szólni, h mi az h nem emlékszem a címére xD]) és kicsit hangosan nézhettük, mert anya képes volt a szomszéd szobából felhívni, h vegyük halkabbra, mert zeng tőle a ház és nem tudnak aludni. xD
A film után fürdés, aztán alvás. Hát nem túl nagy az ágyam, anyuék agonizáltak is rajta, hogy hogy fogunk elférni rajta, de szerintem tök jól megvagyunk. Összebújtunk, mint a koszos malacok. Olyan jó arra kelni reggel, hogy az alszik melletted, akit szeretsz. Kivéve ha az a drága elfelejtette kikapcsolni a sulis ébresztőjét és 5:40-kor a telefon üvöltésére kelsz. ♥
Aztán persze visszaaludtunk és 8-kor keltünk. Az én Lacim a reggelt egy hatalmas galambputtyal indította, amit még anyu is hallott kint a nappaliban. Szeretem amikor ilyen romantikus. xD


A kapunyitás 10:00-kor volt, úgy beszéltük, h fél 10-re odamegyünk a sor miatt... Hát ez nem jött össze. Lacit nagy rohanások közepette sikerült elkészíteni, de magamra nem volt időm. Most megvan az a kép, ahogy kora reggel festem a kéz és lábkörmeit lila körömlakkal? :'D
Aztán összecuccoltunk, én tiszta ideg voltam, mert nem sikerült időben elindulni és rajtam a parókán kívül semmi nem volt kész. A sorban álláskor és a megérkezéskor is elég morcos voltam, de aztán jobb lett a kedvem. Úgy tűnik a conockon nekem az a sorsom, hogy a férfi WC-be készülődjek, mert a női tele van. Hát bepofátlankodtam a fiú WC-be és néhány csávókát megijesztve elkészültem. A folyosó közepén még ugyan mostam a körmöm, de kilakkozni már nem volt kedvem.

Ahogy telt az idő, egyre több ismerős csapódott hozzánk. Eleinte csak Laci, Timo, Kakashi és én voltunk. Laci elment szerepezni, Timo olyan volt, mint a mesék: hol volt, hol nem. Úgyhogy Kakashival ketten térképeztük fel a helyet, igaz többször is. Nem volt túl nagy a rendezvény, de annál aranyosabbak és barátságosabbak voltak az emberek. A teaház is hangulatos volt, mondjuk a tea az valami iszonyat ízű volt. :'D Azért a Dér-Conhoz a borzalmas ízű tea hozzátartozik.
Végül Kakashival unalmunkba beültünk amv-ket nézni a nagyterembe. Aztán visszamentünk Lacihoz, aki végzett a szereppel (végre :"'D) és együtt mentünk valahova. xD
Végül tényleg összegyűlt körénk egy jó nagy csapat haverokból és elmentünk közösen a fotó sarokba fényképezkedni. Nagyon nagy volt xD Remélem hamar megkapjuk a képeket.
Aztán csináltunk con vonatot, körbe mentünk az Ifjúsági házon és azt skandáltuk, hogy "Dér-Con, Con-Dér."

A szervezők rávettek minket a cp versenyre, mivel nem volt túl sok jelentkező. Hát jó, belementünk. Mi kezdtük a versenyt, Laci, Kakashi és én voltunk egy csapatban. Én mentem fel először a színpadra az Akatsuki zenéjére, majd Laci és végül Kakashi. Kakashi ott ugrált, mi meg azt néztük, hogy ennek mi baja van. Aztán elhallgatott a zene, Laci homlokon bökte Kakashit, aki elvágódott. Ennyi volt a gyorsba összerakott produkció. Fura, hogy nem volt az baj, h nem saját készítésű a ruhánk. Ezért nem is neveztünk. xD Megvártuk még az eredmény hirdetést, ami előtt volt a  tombola sorsolás.
Epic volt. Sok hülyeséget bekiabáltak, csináltak, egy kislány is ott volt az anyukájával. Azt röhögték, hogy hogyan röhög. xD

A WC-ben találkoztam vele. Egy ex-konohás (tehát áthúzott Konoha jeles xD) fejpánt volt rajta. Elkezdi: "-Szia! Neked is kellene egy ilyen!"
Én:"-Szia! Nekem nem kell, én Konan vagyok."
Anyukája (Kakashis póló és vmi animés kitűző volt rajta) : "-Neki nem kell."
A kiscsaj még azután is váltig állította, hogy nekem kell ilyen fejpánt, miután bementem a WC fülkébe és még hallottam, ahogy kint is ezen vitatkoznak az anyukájával. :'D

Laci 2 amv-jét is levetítették kárpótlásként, mert nem volt amv verseny. Olyan jó volt őket nagy kivetítőn látni. :) Tök büszke voltam az emberemre. ^3^
Szóval mi lettünk a 2.-ak a cp versenyen. :D Tökre örültünk neki. Kaptunk oklevelet, meg egy kisebb csomagot, amibe volt egy paróka sapka és egy ilyen fekete, masnis horgolt karkötő is. Ezeket lenyúltam. xD
Aztán átvedlettünk Lacivá és Krisztivé és nyugiba megnéztem az árusokat. Vettem egy gyönyörű fekete, horgolt nyakláncot. Vagyis Laci vette, mert nem volt apróm és az eladó nem tudta felváltani, Lacinak meg volt annyija. :) <3

Aztán Laci, Timo, Máté és én elindultunk enni. Mert én ugyan reggeliztem, de ők semmit nem ettek aznap és már 5 óra volt. Elmásztunk kínaizni, aztán biliárdoztunk egyet. Hát... Mátét leszámítva mindenki akkora biliárd király volt, mint én. xD De azért én nagyon élveztem. :)
Végül elindultunk haza és elváltak útjaink. 8-ra estem haza, apu birka pörköltöt csinált és direkt úgy ettem, hogy maradjon hely neki. Szóval este 8 tiszteletére jól bekajáltam birka pörköltből. xD
Aztán megfürödtem és mondom kicsit ledőlök, amíg Laci hazaér, aztán meg beszélünk. Ebből az lett,hogy én ugyan azt hittem, hogy max. 1 órát aludtam, de amikor felriadtam és láttam, hogy bizony hajnali 2:18 van, kicsit megijedtem. Szegény Laci aggódott, hogy nem írtam, de aztán megbeszéltük. Visszaaludtam és 9-kor keltem. Úgyhogy lehúztam 12 órát xD (Y)

Amilyen rossz volt a hét első 4-5 napja, olyan jól sikerült a hétvége. :) A con jó volt, kicsit nosztalgikus, a társaság is kellemes volt, rég röhögtem ennyit. Kicsit visszatért az életkedvem, most olyan Risásabb voltam. Úgyhogy várom mi lesz jövőre. :D

Piszikét hosszú lett a bejegyzés, pár képet beletettem, de a nagyon jó képek még feldolgozás alatt vannak, úgyhogy ha megkaptam őket, külön bejegyzésbe felteszek párat.
Addig is puszipá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése