2015. február 22., vasárnap

Halihó :D

Üdv népek! :D
Ma kicsit jobb kedvem van. Igazából semmit nem csináltam egész nap, csak aludtam, ettem, filmeztem, bambultam és firkálgattam. Próbáltam valami értelmes és komolyabb rajzot összehozni, de az nem sikerült. Úgyhogy csak egy ilyen kis firkát mutathatok most meg nektek:

Lacinak sikerült letennie a kressz vizsgát. Nagyon büszke vagyok rá. :D Csütörtökön sütöttem neki sütit. Azt, amit ezelőtt elrontottam. Most jól sikerült. Nem lett tehénlepény (csak az első csapat xD) és nem csípett. Laci megette a felét. :D És a szerencsekarkötő, amit meglepiként csináltam neki tényleg szerencsét hozott. *w* Mondjuk az én szerencsém meg elszállt. Úgy bedurrant a térdem, alig bírtam 1-2 napig el és hazabicegni a suliba. >o<"
Tök laza volt a hét, szerdán és csütörtökön a felvételik miatt csak 3 óránk volt megtartva. Ebből szerdán az 1. elmaradt és csütörtökön a 3. is . Mondjuk az a genyó matek tanár nem szólt volna, hogy ne várjuk és menjünk nyugodtan haza. Ráadásul még csütörtökön el is aludtam, anya nem keltett. :') Úgy rohantam, mint egy hülye, de végül beértem. ^^"
Pénteken és szombaton Laciztam. Mondjuk a szombat kicsit laposra sikerült. Szegény meghúzta a hátát de még így is eljött hozzánk, aminek nagyon örültem. Csak valahogy  most nem volt az igazi. Mindketten fura passzban voltunk. Mondjuk megnéztük a Doboz trollokat. Kicsit csalódott vagyok. Cuki meg minden, de történet szempontjából többre számítottam. :(
És megnéztük a Fekete vitorlák egyik részét. Mindketten nagyon rá vagyunk kattanva, piszok jó sorozat. Kár, hogy utol értük és várhatjuk az új részeket hetente. :"( Szüpp szüpp.
Igazából más nem nagyon volt a héten. Jól esett kicsit lógni. Az utóbbi hetek nagyon stresszesek és hosszúak voltak.

Mint láthatjátok designt cseréltem. Most nagyon elégedett vagyok a fejléccel, sok meló volt vele. :) És megtaláltam pár régi eoldalas fejlécemet, amik még azon a blogon voltak. Aki nem tudná 1 évig eoldalon blogoltam, majd fogtam magam és annak összes tartalmát és átköltöztem blogspotra. Hogy milyen jól tettem! :D Szóval ezen a linken megtaláljátok őket. xD Én jót mulattam rajtuk. :"D

Ez most ilyen rövidke bejegyzés lett. Nyah, remélem legközelebb több és vidámabb dolgokkal szolgálhatok.
Pá! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése