2015. február 7., szombat

Vásárlós nap :D

Üdv!
Kivételesen ma nem Laciztam, úgyhogy elmentünk anyumékkal először is kilincset venni, mert piszikét kijár. Őszintén nem is a mi kilincsünk lenne, ha nem romlana el és ki tudna menni az ember a házból vagy be tudná úgy csuki az ajtót, hogy nem marad a kezében a kilincs. xD
Aztán mentünk és vettünk nekem egy normális bakancsot, mert ugye a pesti kalandomkor kicsit hápogós lett a másik. Apropó, nem is írtam a szerdai napról. Pesten voltunk az osztállyal Rembrandt és Ripl-Rónai kiállításon. Nagyon jó vooolt *-* Csak szörnyen elfáradtam és egész Pestet hápogós cipővel jártam végig, mert miért is ne? :'D
Most biztosra mentünk. Mivel nagyon fázós vagyok és a csizmába is alsó hangon 3 zoknit húzok, ezért egy béléses TUNDRA!!! túra bakancsot vettünk. xD Életemben nem volt még olyan, hogy nekem beizzadjon a lábam a bakancsba. Pláne nem egy zoknival :O Szerelem első próbára :D xD
Aztán anya kiszimatolta, hogy bizony a madaras tescoba (Auchan) olcsó az orchidea. 4-et kapott aputól és tőlem elő szülinapra. Gyönyörűek *-* Egy különösen tetszik, a kis pöttyös. Olyan, mint a vér mikroszkopikus felvétele *-*
Anyu így már 16 orchideát tudhat a magáénak. :D Nagyon boldog volt. :) Tegnap este meg bótoltam neki egy Száz év magány könyvet 1000 Ft-ért. Attól is el volt ájulva.
Magamnak is rendeltem egyet a múltkor, egy japán hercegnő memoárját. Már elolvastam a felét és nagyon jóóó :3 Az ezüstdob a címe. Azt hiszem ma este ki is olvasom, mivel nem beszélünk ma már Lacival. Holnap meg rajzolni fogok. *w*
Amúgy lefotóztam anya orchideáit, persze csak azokat , amik virágoznak. Van pár, ami telel, mások pedig épp az életükért küzdenek. Anya az orchideák Teréz anyuja, így ha meglát valahol olcsón kicsit meggyötört virágokat, egyből megveszi és kikupálja őket. :D
Pár kép a büszkeségeiről:

Ez az a szépség, ami olyan, mint a vérlemezkék... :D







Mentett virág :D

Mentett orchidea :D

Ez az enyém. :D A hátér miatt sárgának tűnik, de igazából zöld a virága. :)


Ezzel a virággal kezdődött minden... :)


Ezt vettem anyának névnapjára. Annyira gyönyörű *-*


Szintén megmentett :D
Ennyit mára. Csak gondoltam megosztom veletek ezeket a szépségeket :) .
Amúgy kikerültek Dér Conról a képek, de nincs kedvem kipakolni őket, úgyhogy sorry, de ez van xD
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése