2014. szeptember 3., szerda

3 éves a blog! :D

Üdv!
Gondoltam ma írok egy rövidke bejegyzést, hisz ma 3 éve, hogy elkezdtem blogolni. Igaz, akkor még az eoldalon, de mivel minden tartalmat, így a bejegyzéseket is átköltöztettem ide, ezért ezt a dátumot használom, habár a blogspoton csak 2012.10.16-án jelentem meg először. De akkor is ezt választom és kész. ˇoˇ :D Több mint 7000 egyéni látogatót, 33 977 oldalmegjelenítést, 210 hozzászólást, 217 blogbejegyzést, 16 követőt és rengeteg emléket tudhatok magam mögött. És nem is tervezem, hogy a közeljövőben ezeket a számokat ne növeljem mondjuk a 4x-ére. :D
Szeretek blogolni, ez nem vitás. :D
Amúgy nekem is ma van a szülinapom, együtt ünneplek a bloggal, habár én nem a 3-at, hanem a 17-et töltöm. :"D Bár nem túl boldog, de ez van. Ez is csak egy nap a többi közül. Nem is kell ebből ügyet csinálni, csak úgy bejelentettem mellékesen. :"D




Lacitól ugye már előre megkaptam az ajándékom, Écitől is már hétfőn és még az utó névnapi ajándékokat is ideadta. ><
Ezeket kaptam tőle :3

Gabitól és Goithától ma reggel kaptam csokit, Gothától egy faszántos lila körömlakkot is. Nagyon cukik voltak, hogy gondoltak rám. :) Az osztályban is többen megköszöntöttek, de még más osztályokból is. :3 Ez jól esett. ^^
Hát úgy röviden ennyi. A suli szar, élek, ennyi.
Pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése