2014. szeptember 5., péntek

Pénteeeek :D

Yo!
Tök jó napom volt, habár természetesen a suli szívás. Hossszúúúúú, unalmas órák, szűnni nem akaró álmosság és közöny. xD
De még is csak vártam, hogy ma legyen, hisz délután, mint már korábban említettem mentünk bowlingozni Laci, Timó és én. Igen, ennyire szűkült a csapat. Gabinak sajnos közbe jött valami, így rá nem számíthattunk. :( 4-re volt megbeszélve, hogy találkozunk,de Máté nem szólt volna, hogy nem jön. Elmentünk megkeresni a Fórumba, de végül a dínó kiállításon ragadtunk és pont ott forgatott az Alföld tv. A bemondó csaj is ott volt. Hogy az milyen kis nyomi. Volt vagy 160 cm. O.O Tv-be meg tök vékony, magas nőcinek tűnik. :I Előtte még Mátéék lakásához is elmentünk, még az ablakon is bezörgettünk. Persze nem volt otthon senki. Igazából számomra nem tisztázott az,hogy egyáltalán jó lakás ablakán kopogtattunk-e be? xDDD
Bementünk a Media Marktba is. Aztán átmentünk a Plázába a bowling teremhez, mert 5-re volt foglalva a pálya. Nagy telefonálások és anyázások közepette megérkezett Máté, aki csak jött és ment. Hozta a pénz rá eső részét. Ennyi legalább volt benne, hogy ne kelljen nekünk miatta többet fizetni. A bowling még mindig nem az én játékom. :"D Timó először játszott és nyert is. Én meg már 3-ra és utolsó voltam, utána meg második. :"D Léghokiztunk is.... Hát... xD Nem kommentálnám. Egyszerűen semmilyen játékban nem vagyok jó. Néha már nincs is kedvem játszani, mert folyton veszíteni uncsi. xD
A játék teremben találkoztam Gotháékkal is, pár haverjával meg Viviel billiárdoztak. :)
Aztán elmentünk 3-an mekizni. Lacival családi menüt ettünk, amihez járt egy happy meal menü. Olyan cuki ajándék volt hozzá. Tuti ismeritek a Zeptolab nevű telefonos játékot és azt a kis zöld izét adták hozzá. Elvileg almát lehet a szájába rakni, de én az ilyen kis cetlijeimet tettem bele, amikre a buszt írom föl, vagy hol tartok egy animében/mangában stb. :D
Szegény Laciék agyára mentem vele. Még nevet is adtunk neki. Tejóég mennyi hülyeséget összehordtak, mire én kitaláltam egy normálisat. Potter Albert-> Fröccs úr -> Fröcsi :D Igaz, h én adtam, de mindig elfelejtem. Ha 20x nem kérdeztem rá, h h is hívják, akkor egyszer sem. :"D
Beszéltem a nevében, szürcsöltettem vele a colát meg ilyen baromságok. Volt pár matrica is hozzá. Persze egyből Timó és Laci homlokán kötöttek ki. Laci egy szexi dinoszauruszt, Timó könyveket, én pedig egy bevásárló kocsis kis csajt nyomtunk egymás homlokára. xD Ott ültünk matricákkal a fejünkön, én Fröcsi nevében beszéltem. Szegény Timó csak nézett, hogy hova keveredett. xD De olyan jól esett kicsit gyerekesnek lenni. :"D
Ez a kis cukorfalat lenne Fröcsi :3 ♥

Aztán benéztünk bár üzletbe, köztük az Alexandrába is. Fájt a szívem a sok jó könyv miatt, de annyira drágák, hogy az nem igaz. Egy kis méretű, impresszionista festményekkel teli könyv 2800 Ft volt. O.O T_T Ehhez én csóró vagyok. xD
Amúgy nagyon gyorsan elrepült az idő. Már fél 8 volt, mire észbe kaptunk. Elindultunk hát a buszvég felé. Valami rendezvény volt a főtéren és már tegnap láttuk az urammal a kipakolást, de akkor még nem lehetett vásárolni. Egyből kiszúrtuk, hogy egy standnál árulnak koponyás, kaszás meg ilyen pólókat egész jó minőségben és arany áron: 1600 Ft-ért! Úgyhogy a buszvég fele menet beugrottunk és Laci és én is vettem egyet. :3
Bár azért a vásárlás is ilyen f*cking logic szerint ment végbe. Laci vett magának egy pólót, én még tétováztam. Aztán Timóval el akartak menni jégkását venni, akkor meggondoltam magam és mondtam, h menjenek, addig veszek egy pólót. Az árus csávó végig nagyon mosolygott, míg kiválasztottam egyet. Végül megszólalt, hogy azért somolyog így, mert én eldöntöttem, hogy veszek pólót, de azt nem tudtam, hogy melyiket. Azt nevette, hogy ez fordítva szokott történni. Tehát póló kiválasztás és utána a vásárlás eldöntése. Hát istenem. xDDD

Utána még ültünk egy kicsit a végen, beszélgettünk és jöttek is a buszaink. Elváltak az útjaink egymástól. Vagyis csak az enyém Laciékétól, mert Timó is azzal a busszal ment, amivel az emberem.
A buszon egy idős bácsika és nénike ült a mellettem lévő sorban és azt taglalták, hogy nem fogják elérni a Barátok köztet és hogy Zsófit ki fogja felcsinálni. Egy élmény volt, komolyan. xD Főleg, hogy a néni kicsit be volt rúgva a bácsika meg tiszta józan volt.... :'D Lol...

Hátöö.. röviden és tömören ennyi lenne a mai nap. :D Nagyon jól esett ez a kis csavargás. :D
Nyah, de most megyek.
Oyasumi minna! ^__^

2 megjegyzés:

  1. jaajj unokaöcsémnek is kellett az a cukiság ...és végül kettő is lett...szal az egyik az enyém..elviekben :'D de a nevét sosem tudtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaaa :3 Annyira édes *-* :3 Én se. De ez most Fröcsi lett :D XD

      Törlés