2014. szeptember 7., vasárnap

Szobatündér

Ahoy!
Sikeresen lefárasztottam ma magamat. Felkeltem és egyből neki álltam a szobáimat rendbe tenni. A belső szobámban annyi felesleges kacat volt, hogy már nem fértem és minden szanaszét volt hajigálva, mert semminek nem volt már helye, mert azt befoglalta vmi más. xD Egy nagy szemetes zsáknyi cuccot, főleg régi táskákat dobtam ki, hogy helyet csináljak a régi könyveimnek, amik még kellenek. Végre be tudtam cuccolni az idei könyveimet a helyükre. Eddig itt dekkoltak az asztalomon. Még egy kisebb kukás zsáknyi papírtól, rossz ceruzáktól és mindenféle egyéb kacattól szabadultam meg.
Kb. 2 órányi pakolás után kezdett normális, lakható kinézete lenni a szobáimnak. xD Aztán megcsináltam a megmaradt 2 rajzházit, amik nyárra voltak feladva, de én persze megint az utolsó pillanatra hagytam őket, mert miért ne. Ez már lassan a védjegyemmé fog válni, hogy mindig minden ráér mindaddig, amíg majdnem kifutok a határidőből. >o< Szörnyű vagyok . :"'D
Nagy nehezen elkészültek a rajzok, de nem dicsekednék velük, nem lettek életem fő művei. :"D Mind1, megvannak, az a lényeg.
Aztán ki is takarítottam, mert szépen összekoszoltam mindent rajzolás közben. Letörölgettem a port és felporszívóztam. Még holnapra is bepakoltam. Nem tudom mit kaptam ma, nem gyakran fordul elő az, hogy én ilyen aktív legyek vasárnap. xD Lehet csak az órarend miatt. Iszonyat jó a hétfői nap -a többi már annyira nem- de ezek az óráim lesznek hnap: művtöri, 3 rajz, tesi, társadalom ismeret és délutáni rajzfakt. *-*
Úgyhogy kicsit elfáradtam ma. Már semmit nem fogok csinálni. Pedig még körmöt kéne festeni, de nem érdekel. xD

Ennyi lettem volna mára. Pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése