2012. október 22., hétfő

Nem vagyunk egy átlagos család... xD Problem? :D

Helló! Még csak nem rég keltem fel, de gondoltam megosztom veletek a tegnapi napomat. Anyával kitaláltuk, hogy el akarunk menni a Déri Múzeumba. Apa horgászni volt és arra gondoltunk, hogy megvárjuk és ha hazajön és ő is jönni akar, akkor elmegyünk vele, ha nem kövi nap ketten becaflatunk ^^
Nem tudtunk magunkkal mit kezdeni és anya letöltött egy hangoskönyvet Csernus Imre: A nő címmel. Nagyon érdekes volt. Gondoltam egyet és kivittem a festő cuccaimat a nappaliba és leültem anya mellé. Jó sokáig hallgattuk, beszélgettünk róla és olyan hipp-hopp készen lettem a festménnyel, hogy csak na.
És meg is mutatom mit alkottam.
Ez egy rajz órai házi feladatom, a lényeg, hogy a takarásban lévő üvegek között színátmenetek legyenek és minden üveg látszódjon ki, még az alja is.
Aztán haza jött a nagy ho-ho-ho horgász xD és tetszett neki az ötletünk. Így gyorsan összekaptuk magunkat és elmentünk a Déribe. Nagyon kicsi voltam, amikor utoljára ott jártam. Sajna a Munkácsy trilógiából csak duó van most itt. Bár így is lenyűgözött a két monumentális kép. Amúgy is szeretem a realista festészetet, de élőben annyira más, mint könyvekbe. Olyan jól esett a lelkemnek. Utána még megnéztünk vmi őskori leletekről készült kiállítást és mentünk, mert még mindig újítják a múzeumot és a többi jelenleg nem látogatható. (bezzeg a focistadion meg az új elkerülő hamar kész lett. B+ Kósa!)
Utána hazajöttünk és anyával leültünk a gép elé. Youtube... mit hallgassunk? AFC ♥ , de utána? Nem is tudom hogyan jutottunk el a régi mesedalokig, pl.: Vuk, Füles mackó, Micimackó, Cápali és Cápeti, Dr. Bubó és még sorolhatnám. Ezután eljutottunk a Disney -s mesékhez. Meghallgattunk egy csomó betétdalt és közben nosztalgiáztunk. Apa meg a nappaliban kornyikálta velünk az összeset. Majd anya mutatott pár régi reklámot. Annyira gááááz! :")
Utána jöttek a Barbie mesék. :"D (nem röhög! imádtam régen a Barbie-kat :P). És a legkedvesebb számomra a Barbie: A hercegnő és a koldus. Akkor még kazettán néztem és annyiszor, hogy a végén már  nem volt rendesen hangja, el-elcsúszott egy-egy jelenet, magyarán rongyosra lett nézve szegény kazi T_T. És ebből a meséből a dalokat az egész családom fújta. Főleg az Így igaz, hasonlítunk és a Csak egy szabad napra vágytam-ot. Ekkor felkaptuk az Enelise és Erica babáimat és eljátszottuk a zenés jeleneteket. Természetesen én voltam Ericával. xD Apa meg bejön hozzánk és azt látja, hogy a 38 éves felesége a 15 éves lányával barbieznak és orrhangon énekelnek. Csak röhögött és kiment. xD
De azért apával elénekeltük a kedvenc közös dalunkat: a Sasuke kisöcsémet Fekete Danitól :D ♥ xDDDDDD
Utána éjfélig anime openingeket hallgattam anyával, apa pedig hangos horkolással kísérte őket.

Valóban, nem vagyunk egy ép elméjű család, de ki a francot érdekli? Szeretjük egymást és ennyi. ^^♥

Bye! :))

2 megjegyzés: