2012. október 14., vasárnap

"Ha már élek, hát szívből éljek én..."


Konbawa'! :)
Eléggé rövidre sikerült a hétvégém, de nem bánom. Flociéknál aludtam péntek este. Szép lakásuk van és a család is kedves, még a hugával is egészen jól kijöttem. Van 2 édes degujuk is *---*. Bár eléggé furcsák, de hát nem véletlen, hogy Flo olyan amilyen... Ettől függetlenül minden szuper volt. Flo kisminkelt zombinak akvarellel!!!!! XD, mert ugye az elsős avatón zombik leszünk. Ejj, már úgy várom. Még meg kell csinálnom a lógó beleimet is *-*
Nah, mutatom a képet :"D


Utána szombat reggel elindultunk a nyíregyházi vadasparkba. Flora csak lazán 2 órát várt a család, már mindenki készen volt, amikor ő még a haját szárította. Így szeretünk Flocika :") ♥ :P
Az állatkert is szuper volt, sokat nevettünk és beszélgettünk. A papagáj bemutatót is végig néztük és a végén odamentem a papagájok idomárjához és hatalmas, boci szemekkel rá néztem és megkértem, hogy tegye az arapapagájt a kezemre. És rátette!!! Olyan boldog voltam! Egy álmom teljesült! *-----* :3 ♥
Hatalmas az a hely! Délután 5-körül indultunk haza. Előtte megkajáltunk és a darazsak letámadták az édes-savanyú csirkemelles kajámat. T_T Villával üldöztem a kis dögöket és 4-et ki is nyírtam. Flo apja meg késsel agyonszúrkált egyet. Tök durva volt. :")
Amúgy nagyon kemény a csávó. Hosszú, csurkába összefogott haja van és régen egy rockbandában gitározott. Flo anyuja meg goth volt. xDDD Egy rocker és egy goth= emos gyerek x")
Ja és vettem magamnak egy nagyon király dögcédulát. Flo kiakadt, mert jobb mint az övé. Nyihahahahaaaa~
Aztán hazaértünk és az egyik hülyeségemen úgy elkeztünk röhögni, hogy a könnyünk is folyt. Végül anyáék haza hoztak és este 7-kor már itthon is voltam. Tele élményekkel. Azt hiszem végre megtaláltam a helyem az életbe. Találkoztam azokkal az emberekkel, akik szeretnek és elfogadnak és most boldog vagyok. ^__^
Mutatok pár képet :

Dögcédulámmal :3

Ő Flo :) ♥



 Oyasumi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése