2012. május 14., hétfő

Egy kis helyzetjelentés ;)


 A múltkori nagy kiborulásom után még volt néhány, de egyszerűen túl szánalmas és unalmas lett volna mindet leírni, szóval ezért is nem blogoltam. Meg végre találtam egy olyas valakit, akinek nincs műkörme, nem vasalja a haját 10 percenként és ugyan olyan véleménnyel van az osztályról és a világról mint én. Péntekenként ki szoktunk menni az óvoda mögötti játszótérre és kibeszéljük a többiket, mert nem csak én vagyok a csajokra kiakadva >_< 
Egyébként egész jól megvagyok. Eldöntöttem, hogy megpróbálok nem kiakadni ebben az utolsó 1 hónapban a többiekre s eddig egészen jól bírom. ^^  Bár pénteken jó kis muriban volt részem. Totál ilyen titkos kémnek éreztem magam, ugyan is régiúj barátnőmnek, Annáckának (becenév) az egyik osztálytársunk ellopta a legalább 30-40 ezer forintot érő napszemüvegét. De az ügyet a kamerák segítségével felgöngyölítettük s a tettes és a szemcsi is előkerült. Noha ma nem jött suliba a csajszi, mert nem volt képe elénk állni, amit megértek. Az igazgató nő még pénteken felhívatta és szembesítettük, de ő mindent tagadott. Ugyanis a szekrényből lopta el a szemüveget, amit a kamera fel is vett. Ennél világosabb bizonyíték nem is kell. Vasárnap érdekes módon előkerült a szemüveg, mert a csajszi kapott egy határidőt, hogy ha hétfőig nem adja vissza, az iskola feljelenti. Pezsgett a vérem az eseményektől és a 45 perces kis akciónk után nagyon jól esett a hideg banánkehely. Ezután kimentünk szokásunkhoz híven a játszira Annáckával és az ovisokkal homokozutnk és fogócskáztunk. A szülők csak néztek, mint Rozi a moziban. xDD 
Szóval mint láthatjátok izgalmas kis péntekem volt, a mai nap pedig végig a lopásos eseményről szólt. Szenzáció lett a suliban és olyan jó volt elmesélni újra és újra, míg a tanárok vagy a diákok ledöbbent arccal követték az elmondottakat. Fuck yeah :*D
Hátöhm... Elkezdtem egy rajzot, de most rohanok vissza rajzra, mert linót metszek. T_T Amit nem annyira szeretek, de ez van, ezt kell szeretni. 
Röviden ennyi lenne. Ágyőő! Cx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése