2012. május 25., péntek

Töttöröttötööö :D Péntek *-*

 Ahoy! Annácka beteg lett, egész héten nem jött suliba, így ma elmaradt a csajos péntek délután. Ami kár, mert úgy szeretem ezeket a délutánokat. Most meg a gép előtt esz a fene és blogolok. Egyébként lenne jobb dolgom is, mert az anime világot frissíteni kéne, meg kéne írni a Mirai Nikki és a Densetsu ismertetőt is. De ehhez most nincs elég türelmem. Plusz még a múlt hónapban megígértem Shubinak, hogy lefestem neki a dobszerkóját, amit még mindig nem tettem meg, pedig már vettem akvarellt is :|
Egyébként nem voltam egész múlt héten ennyire lusta, mert készítettük a Barátunk a könyvre az írásokat és én megrajzoltam egy képregényt is. Nem tudom ki ismeri a Hecseki és a kedves betörők című könyvet. Ezt kellett elolvasnom és egy hozzá kapcsolódó feladatlapot kellett kitöltenem s megrajzolni a képregényt. Íme hát, a nagy mű, bár aki nem ismeri a regényt, az nem tudom mennyire érti meg miről is szól x)

És végre elkészült a linómetszetem, amit ma az évvégi gálán, a művházban ki is állítanak. :D Majd ha tanár bácsi ad egy nyomtatványt, akkor felteszem. Ja, meg bele rakták az egyik rajzomat a suliújságba. Tökre örültem neki ^_^
Hmpp... Jaaa! *bevillant vmi* Nem is meséltem még a jutalom kirándulásról, amin hétfőn voltam. Minden évben az EGYA szervezi meg a jótanuló, példás magatartású gyerekek vehetnek részt rajta. (mily meglepő, hogy egy ilyen őrült leányzó, mint én is közéjük tartozik >_<)
Először úgy volt, hogy Nagyszalonára, Nagyváradra és végül Gyulára megyünk, de a kicsiknek nem volt útlevelük, így egyből Gyulára vettük az irányt. Megnéztük a várat, voltunk a 100 éves cukrászdában és mindenkinek fizetett az alapítvány 2 gombóc fagyit, ami isteni volt :3 Aztán mentünk a Gyulai Fürdőbe, ahol 14:00-18:00-ig tartózkodtunk. Eleinte nem akartam fürödni, mert nem szeretem mutogatni a testem, szégyenlős is vagyok... De olyan jól éreztem magam a 8/a-s lányokkal és fiúkkal, hogy ez nem is zavart. A medencében levágtunk egy hatalmas vízi labda bírkózást, még vér is folyt xD Azt a pár látogatót is kiűztük a medencéből. Iszonyatosan élveztem :D A 8/b-s osztálytársaim ebben sem vettek részt. Nem is nagyon beszéltem velük. Lekakkintom magasról :*D
Még a csúszdán is mertem 2x csúszni, de ennyi elég is volt belőle :"D
Szuper kirándulás volt, visszafelé a buszon végig énekeltünk és nevettünk. Kár, hogy ez volt az utolsó kirándulásom :/ Ezt az egyet sajnálom ebben az iskolában :| De ez van. 
Hát.... más nem nagyon történt. Jövő héten megyünk 3 napos osztálykirándulásra. Fúúúj. Utálom ezt az osztályt és semmi kedvem velük menni -.- Szerencse, hogy ott lesz Annácka ^_^
Ennyi lennék mára. Pusszpá :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése