2019. február 21., csütörtök

Valentin nap és egyéb

Yo!
Csöppet megkésve ugyan, de úgy gondoltam, hogy beszámolok a Valentin napunkról. Nem szoktunk túlzásokba esni, de azért szeretjük megünnepelni. Laci egy Tankcsapdás pólót kért tőlem, én meg egy Puzzle-t tőle. Valamiért megjött a kedvem a kirakózáshoz és az online puzzle-ök valamiért nem igazán adták át az élményt. Szóval ezt kértem tőle. :D A jeles nap csütörtökre esett és aznap pont nem kellett suliba mennie. Szóval kitakarítottam a házat, kimostam és átugrottam Lacihoz.
Egy 1500 darabos, Japános puzzle-t kaptam tőle, ami elég erős indítás volt. Itthon rájöttem, hogy nagyon nehéz a kirakása és még akkora felületem sincs jelenleg, amire ráfér. Sebaj, majd megoldom. xD
A hétvégére is maradtam. Szombaton beugrottunk vásárolni, mert szerettem volna már magamnak néhány ruhát. Az elmúlt egy évben szinte semmilyen ruhaneműt nem vettem magamnak és kellett már egy pár új darab. A vásárlás is jól esett, rég nem shoppingoltam. Mindig anyuval jártunk vásárolni, ez volt az egyik kedvenc közös szórakozásunk. Hamar visszaértünk Laciékhoz és kb. el is telt a szombat.


Vasárnap reggel iszonyatos hasfájásra ébredtem. Kb. 1-1,5 óra kínlódás után Lacit is felkeltettem. Kicsit magához térve eszébe jutott, hogy biztos van gyógyszerük, szóval adott savlekötőt. Kettő bevétele után már kezdtem jobban lenni. Eléggé ráijesztettem mindenkire, mert nem szoktam rosszul lenni. Valószínűleg valamelyik este elfogyasztott étel vagy nasi nem tetszett a gyomromnak. Teljesen tönkre van menve, alig tudok megenni bármit is,  hogy attól ne égjen vagy fájjon. Pedig igyekszem vigyázni rá. Magamra főzök és nagyon kis könnyű ételeket készítek, de néha elcsábulok és akkor ez történik. :')
Később jobban lettem,aludtam is egy kicsit. Aznap haza akartam menni, de nem mertem felszállni a buszra, mert a gyomrom még mindig nem volt az igazi. Szóval hétfő délután jöttem haza.
Jól elvoltunk. Mostanában a Jump Force-cal játszunk. Sose játszottam ezelőtt ilyen játékkal,de kapásból elvertem Lacit 5x egymás után. A kezdők szerencséje. xD Másnap kicsit jobb helyzetben volt, akkor 3-2-re kikaptam.(De nem sokon múlt.)

Egyébként a suliba beadtam a jelentkezésem, majd májusban lesz egy elég kemény felvételi. De szerencsére Éci van olyan kedves és segít nekem a felkészülésben, mivel ő is oda jár. Mostanában elég gyakran beszélünk. Nosztalgikus érzés vele chatelni. A régi idők jutnak róla eszembe, amikor még gimisek voltunk és az életem rendben volt.

Próbálok munkát találni, eddig 7 helyre adtam be a jelentkezésemet, de semmi. Elkeserítő. :/ De azért reménykedem, hátha találok valamit nyárig. Jó lenne megint kiruccanni valahova Lacival és el szeretném kezdeni a jogsit ehhez pedig pénz kell. Kicsit félek tőle, de Lacinak annyira rossz a látása, hogy nem valószínű, hogy lesz jogsija. Akkor legalább nekem legyen. Plusz jó lenne hétvégén elkérni a kocsit aputól és úgy átugrani Lacihoz. Nem kéne buszozni. :D

Pösziről nem írtam mostanában. Jól van, szépen fejlődik. Ha nem vagyok itthon pár napig, akkor nagyon tud hiányozni. Minden egyes este kiveszem a terráriumból és kb. fél óráig kint mászkál a szőnyegen, a kezemen vagy az ágyon. Eleinte apa idegenkedett tőle, de ma már rajta mászkált és azt nevette, ahogy a kezét szagolgatja. Egy csöpp, cuki gyík, aki a kis nyomi lábujjai köré tudja csavarni az embereket. Imádom. ♥
Épp az ölemben pihenget a kis szaros ♥
És olyan régen csináltam már tradicionális rajzot. De a múltkor illusztráltam az AWS-Fekete részem c. dalát. Íme:


Ennyi lettem volna mára.
Hamarosan jelentkezem.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése