2019. február 8., péntek

Újabb animációm és egy kis helyzet jelentés

Üdv!

Mától hivatalosan is passzív féléven vagyok az egyetemen és a héten jelentkeztem az új suliba, amit kinéztem.Nem vesznek át, újra kell majd felvételiznem, de nem bánom. A Debreceni Református Hittudományi Egyetem tanító szakára adtam be a jelentkezésem és plusz mentőövnek a Debreceni Egyetem magyar alapszakára. Még az is jobb, mint a NyE.
Szóval így állnak most a dolgaim. Jelenleg valami értelmesebb állás után kutatok, de borzasztó nehéz bármire akadni. Annyira nyomják mindenhol, hogy mennyire nincs munkaerő. Ahhoz képest a fizetések (főleg a diák) nem tükrözik ezt. Na, mindegy. Majd csak találok idővel valamit.

Addig is, amíg itthon ücsörgök, próbálok kreatív lenni. Januárban 3 képregény oldalt is készítettem, amire nem is tudom mióta nem volt példa.
Igyekeztem haladni az animációmmal is, de kicsit nehézkesen ment. Talán kezdőként kicsit nagy fába vágtam a fejszémet, de azt hiszem a jelenlegi szintemhez képest kihoztam magamból a legtöbbet, amit lehetett. Igaz, hogy ez a legrövidebb, de messze magasan ezzel volt a legtöbb munkám eddig.
De büszke vagyok rá, kicsit visszatértem a régi énemhez általa. A beteg, fárasztó humorom és a lelkesedésem a rajz iránt valahol találkozik és összefűződik ebben a videóban. Persze nagyon sokat kell még fejlődnöm, de igyekszem mind rajzilag, mint lelkileg topon maradni. Ideje kicsit fellélegezni, változtatni, nyitni az új dolgok felé. Kicsit kiláblani a gyászból és elkezdeni egyengetni az utamat. Ebben az évben szeretnék az animációmmal is kisebb sikereket elérni, úgy, mint a képregényeimmel.
Igazából ennyi lenne most ez a bejegyzés. Próbálok több időt szentelni a blognak is, mert fontos nekem.
Lessétek meg az új videómat, ha gondoljátok:

Hamarosan jelentkezem.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése