2019. február 27., szerda

Rajzos nap

Yo!
Tegnap lett volna anya 45 éves. Természetesen nagyon el voltam szontyolodva, így aztán neki álltam rajzolni. Mindig akkor születik a legtöbb rajzom, amikor nagyon elkeseredett vagyok.
Tegnap este 2 tus rajzot is összedobtam, bár nem kifejezetten vagyok velük megelégedve, de úgy gondoltam, hogy megmutatom őket. Régen sokat rajzoltam, jobban is fejlődtem. Mivel még mindig nem sikerült munkát találnom, így most elkezdtem megint gyakorolni, mert nem tetszik ez a stagnálás, amit 2-3 éve a rajz terén mutatok.

Az első rajz címe "Can u fix it?". Azt hiszem ideje lenne elkezdeni Himitsu és William történetét. Most van időm, elkezdhetném jobban építeni a képregényes "karrieremet".

A második kép címe "Guardian". Szerintem egyik rajzot sem kell túlmagyarázni, elég érthetően fogalmaztam meg őket.
Holnap pedig megyünk egy KAP előadásra a Főnixbe. Már tökre várom. Hátha kicsit jobb lesz tőle a kedvem.

Ennyi lett volna ma ez a bejegyzés.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése