2018. szeptember 6., csütörtök

21 és 7

Halihó!

Megint dupla szülinap volt a bologon: hétfőn lettem 21 éves, a blog pedig 7! Azt hiszem az utóbbi nagyobb teljesítmény, mint az előbbi. A szülinapomat és az azt megelőző hétvégét Lacival töltöttem. Neki köszönhetően nem akadtam ki annyira, vagy legalábbis nem a szülinapomon. A családjával megleptek és kaptam egy nagyon menő Targaryen-es tortát.:D Lacitól pedig egy fülest kértem, mert a régi már nagyon tönkre menőben van. Szóval másnap, azaz 3-án bementünk Debbe és kiválasztottam a nekem tetszőt. Ezután haza jöttem és 6-ra mentünk nagyanyámékhoz, mert ők is felköszöntöttek. Mondjuk ennek volt előzménye is, egyszerűen semmit nem tud normálisan intézni. Na, mindegy.. Ezen már nem akarok többet rágódni.
A tortáim:



Elég nagy érzelmi hullámvasút volt az utóbbi néhány nap. Észleltem ugyanis, hogy nem vagyok képes kilépni a lakásból. Már az is gondot okozott, hogy elmenjek a boltba, így értelem szerűen iskolába se mentem. Szerintem az órarendem tette be a kaput. Eddig messze ez a legszörnyűbb. 2 olyan napom is lesz, hogy reggeltől késő estig bent leszek a suliban. Valahogy ebből jöhetett az a szorongás és stressz, ami miatt képtelen voltam kimozdulni itthonról. Aztán úgy 2-3 nap elteltével érzékeltem, hogy ez így nem oké. Én nem ilyen vagyok. Jött egy csomagom is és csak halogattam, hogy elmenjek érte a postára, pedig máskor azonnal rohanok. Főleg, hogy egy Edward Elric figurát hozott a postás bácsi. Végül nagy kínlódás árán rászántam magam a dologra és akkor végre megtört a jég.
Mutatom is, hogy milyen kis cukiságokkal leptem meg magam szülinapom alkalmából:



Ma már el tudtam menni a suliba, bár azért apát megkértem, hogy vigyen ki, nehogy meggondoljam magam. Persze a suli szörnyű volt, a 6:14-es vonattal indultam reggel és délután 4-re értem haza úgy, hogy a tanár nem is nagyon tartott órát... ._.
Hulla fáradt vagyok, de azért büszke is, hogy ezt felismertem és sikerült tovább lendülnöm a dolgon.
Bár mélypontok biztosan várhatóak még...
Ennyit rólam.

Ez a 7 éves blog is megérdemel néhány szót. Rengeteg dolgon mentem keresztül és nagy részüket le is írtam. Nem is tudom, hogy miért. De már nem akarom abba hagyni. Túl sok energiát, időt feccoltam bele és ha még senkit nem is érdekel, akkor is szeretem csinálni és büszke vagyok a kitartásomra.
376 bejegyzés, 307 komment, 81 979 megtekintés és 7 év áll már mögötte.Remélem még ugyan ennyit megél. :D Akkor már lehet, hogy átvált kismama blogba? Áh, még ha  így is lesz, akkor sem fogok állandóan a porontyomról posztolni. Remélem... Ha igen, akkor állítsatok le. xD

Nos, köszönöm mindenkinek, aki ez alatt a 7 év alatt ránézett a blogra, elolvasott néhány bejegyzést vagy akár kommentet is hagyott.
Továbbra is maradok egy unatkozó Shinigami.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése