2018. szeptember 28., péntek

Pöszméte a gekkó♥

Üdv!

Ma egy új családtagot szeretnék nektek bemutatni, aki nem más, mint Pöszméte, a leopárdgekkóm. Ma vásároltam és irtó cuki. Magát a gondolatot régóta dédelgetem, hogy egyszer hüllőt fogok tartani, de most már igazán beérett a dolog. Elég nehezen jött össze, a terráriumra egy hetet vártam, de sértetlenül szállították ki egészen jó áron, szóval megérte. Aztán a többi cucc és az állat beszerzése egy hét múlva lett meg, előtte pedig még egy hétig olvasgattam a neten a gekkókról. Plusz elég sok mindent magam csináltam a terráriumba, csökkentve az elég magas költségeket. Szerintem jóra költöttem a szülinapi pénzem. :) ♥
Azt hiszem ideális háziállat lesz nekem, mert ő is éjszaka aktív, mint én. Elég pici, még csak fél éves, de hát ez van. Ha minden jól megy, akkor akár 18-20 évig is elélhet. De ebben egyelőre nem reménykedem, a célom most az, hogy megfelelő életet biztosítsak neki és megélje a két éves, kifejlett kort. Aztán majd tervezgethetjük a jövőt. xD Kicsit félek is, mert izgalmas utazás van mögötte, de úgy tűnik, hogy jól vette az akadályt. Megbuszoztattam szegényt, máshogy nem tudtam hazahozni. De mivel többször is előjött és mászkált a terráriumában, így azt hiszem nagyon nagy baja nem lehet.
Szóval engedjétek meg, hogy bemutassam Pöszmétét, a világ legédesebb gekkóját(neme egyelőre ismeretlen, még túl kicsi):

Az a mosoly ♥


Milyen királyi fejtartás xD

Itt viszonylag jól látszik, hogy milyen csini mintája van. :D

Amúgy a suli szívás, az órarendem egy katasztrófa. Hétfőn reggel 8-kor megyek és este 10-kor jövök. Kedden egyetlen egy órám van, de este 8-kor jövök, szerdán dettó, csütörtökön 6:14-es vonattal megyek és 7-re érek haza. Egyedül a péntekem elviselhető. Ehh... :"D Úgyhogy Pöszméte jószerével csak este lát, de akkor nagyon. :D ♥
Ennyi lettem volna mára, remélem minden jól alakul a kis szarossal. Még jelentkezem.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése