2018. október 18., csütörtök

Múzeumos hétvégék és Pöszmétés hétköznapok

Üdv!

Egy ideje már nem írtam, de csak úgy telnek a hetek és a suli mellett nem sok energiám van. Bár
állandóan beteg vagyok, kedd este hazafelé a  vonaton nagyon hideg volt, szerdára bedurrant a torkom, ma már nem is mentem suliba. Bár számítottam rá, hogy sokat fogok betegeskedni. Érthető okokból nem a legjobb a mentális és a fizikai egészségem. De azért történnek jó dolgok is. Lacival az elmúlt 2 hétvégén voltunk múzeumban. Ami nagy szó, mert eddig elég nehezen lehetett elvinni, de mivel már nincs, aki velem jöjjön, így elvállalta ezt a terhet. xD Múlt hét előtt a debreceni Modem Impressziók kiállításán voltunk. Nagyon jó volt, csak kicsit keveselltem. De nagyon jól esett ennyi idő után művelődni egy kicsit. Múlt héten pedig A vikingek előtt című kiállítást néztük meg a Déri Múzeumban. Szegény Laci nagyon készült erre a tárlatra, de nem volt sok minden, csak 2-3 rozsdás kard és apróságok. De 300 Ft-ért végig nézhettünk egy jó kis japán tárlatot, utána egy 5 teremnyi képből álló kiállítást, egy temetkezési kiállítást ie. 3500-tól a honfoglalásig, az egyiptomi tárlatot is megnéztük és utána jött a vikinges, ami nagyon gyér volt. Én személy szerint az összeset nagyon élveztem. Laci sajnos csalódott, de legalább tartalmasan töltöttük a szombat délutánt. :)
Szóval így teltek az elmúlt hétvégéim.


A hétköznapok elég rosszak, nagyon sok az órám és most írat mindenki ZH-t. De amikor este 8-kor haza esem, Pöszi mindig felvidít. Olyankor már előbújik és várja a vacsorát. Rászoktattam arra,  hogy csipeszből egyen. Néha még mellé talál vagy nem sikerül elkapni a csipeszből a kukacot, de elég hamar megtanulta, hogy nem kell tőle félni és nyugodtan megeheti róla a kukacot. :) Jól elvagyunk. Nappal nem vagyok itthon, ő mélyen alszik. Este, amikor hazajövök akkor lesz aktív. Ilyenkor kijön, végig járkálja a terráriumot, eszik és néha percekig bámul rám sunyin az egyik bújó mögül. ♥
Kicsit nagyon sok pénzbe került ez most nekem, de megérte, mert van egy nagyon cuki gyíkom, aki felvidít. :) Szegény Laci szinte minden este kap pár képet arról, hogy most éppen mit művel a kis hülye gekkó. Amúgy már egész kezes. Ki szoktam venni és néhány percig hagyom, hadd mászkáljon a kezemen. Eleinte ugrált, de most már egészen nyugodt és nem fél tőlem.
Bár mindenhol azt írják, hogy nincs szaga, de ez nem igaz. Nagggggyon büdöset kakil. xD Persze maga az állat nagyon tiszta és szagtalan, de ami kijön belőle azzal pótolja ezt a szagtalanságot. xD
De legalább mindig egy helyre ürít, így csak be kell tennem egy papírtörlőt és kicserélni. Jóformán ennyi a takarítás utána.
Most pedig jöjjön pár kép róla:
 Ennyit alakítottam a terráriumán. A koponyát Lacitól kaptam/kaptuk. :)

Itt éppen jóllakottan oson. Micsoda pocakja lett.xD
 Kezd fakulni a színe, hamarosan vedleni fog.

Nagyon veszélyesen néz ki ezen a koponyán. :D

Micsoda fotogén gekkó! 

Igen... vannak fura szokásai....

 ...nagyon fura szokásai. xD
 És szereti széttrollkodni a tiszta terráriumot.
 Először beletaposott a kalcium porba, széthordta, aztán evett belőle. xD ♥

Na, ez megint egy áradozós bejegyzés lett pöszmétéről, de ha egyszer olyan cuki....  xD
Majd még jelentkezem.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése